    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 6 May 2004 11:24:34 +0200
    Sender: news user <n...@j...net>
    From: "jedrus" <j...@n...psst.pl>
    Subject: Re: Podszywanie sie w internecie..

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    news:slrnc9jucu.ark.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > dzwonilem na policje a raczej odpowiednia ich komorke :)
    > nie ma nic takiego w KK dot. podszywania sie w necie. Moza za to wejsc na
    > droge sadowa na podstawie KC, jesli dowiedziesz,ze Twoje dobra osobiste
    > zostaly powaznie naruszone.. a te procesy trwac potrafia od kilku lat do
    > nieskonczonosci. :)

    Tia, "spychologia" i "botoniemoizm" tkwia korzeniami jak zapyzialy
    chwast:-(

    > Tak wiec, slodzik, vel Papik (ten z dialogu a nie z cocoona) jest w
    swietle
    > prawa bezkarny.

    Moze tak by bylo gdyby sprawe potraktowac jednostkowo tzn 1:1.
    Sam widzisz ze z dnia na dzien "rozkreca sie" lamanie netykiety,
    ublizanie Internautom oraz przywlaszczanie i zarzadzanie ich danymi.
    Skala procederu obejmuje coraz wieksza grupe poszkodowanych
    a wiec mam nadzieje ze niebawem final nastapi.

    Papik w grupie zawsze razniej :-))))

    > No ale weszlismy do UE :>> hehe

    Hehehe, na razie jestesmy -ale na filmie :-))

    jedrus