  • 1. Data: 2004-04-30 11:59:31
    Temat: Podszywanie sie w internecie..
    Od: Papik <p...@a...net>

    Witam.

    Czy takie dzialanie jest scigane przez policje ?
    Moglibyscie przytoczyc jakas procedure/ odpowiednie paragrafy na ktore
    moglbym sie powolac idac na policje ? :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2004-04-30 12:19:38
    Temat: Re: Podszywanie sie w internecie..
    Od: "Papik" <p...@a...net>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > Witam.
    >
    > Czy takie dzialanie jest scigane przez policje ?
    > Moglibyscie przytoczyc jakas procedure/ odpowiednie paragrafy na ktore
    > moglbym sie powolac idac na policje ? :)

    W Kodeksie Karnym jest wiele przepisow
    o "podszywaniu sie" w internecie... Za uzycie
    cudzego nicka grozi kara od 5 miesiecy do
    3 lat pozbawienia wolnosci... Za uzywanie
    idiotycznych nickow [np. Papik] w trakcie
    uprawiania tego haniebnego procederu
    grozi rowniez kara chlosty...

  • 3. Data: 2004-04-30 12:28:03
    Od: "Prawnik" <l...@b...kolo>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > Czy takie dzialanie jest scigane przez policje ?

    Odpowiedz brzmi 'tak', jednak jest pewne ale...
    Jesli jestes na tyle zdeterminowany, aby dochodzic
    swoich praw w sadzie, bedziesz musial zabrac ze
    soba srodki nasenne i podczas przerwy w obradach
    sadu wsypac je do filizanki sedziego. Jezeli twoja
    skarga zostanie rozpatrzona w trybie nadzwyczajnym,
    sedzie byc moze nie bedzie zmuszony do wgladu
    w akta sprawy. W przeciwnym razie serce mogloby
    mu peknac ze smiechu, a za to beknalbys jak za
    zaszlachtowanie dziecka zdechlym psem.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Prawnik

  • 4. Data: 2004-04-30 13:52:42
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 30 Apr 2004 14:28:03 +0200, Prawnik napisał/napisała:
    > Pozdrawiam i zycze powodzenia

    :>

    wlasnie o tym mowa..

  • 5. Data: 2004-04-30 13:55:27
    Od: "Papik" <p...@a...net>

  • 6. Data: 2004-04-30 18:19:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.
    [..]

    Pod warunkiem, że to nie jest ich koleś. Wtedy udają Greków i bez sądu się nie
    obejdzie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2004-04-30 18:19:18
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Papik" <p...@a...net> napisał(a)
    w news'ie: news:slrnc94mhb.fth.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl

    > wlasnie o tym mowa..

    "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.
    Napisz do nic skargę (wypełniając "Abuse zgłoszenie)
    http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id
    =41
    W "Twój log" wklej kilka treści postów wraz z nagłówkami,
    a w "Twój komentarz" opisz wszystko o co Ci chodzi,
    a gwarantuę Ci, że ten żartowniś przestanie jajcować.

    PS. Wpisuj swoje prawdziwe dane.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Fakt, że gołąb siedzi na dachu nie znaczy,

  • 8. Data: 2004-04-30 18:24:53
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości

    > Pod warunkiem, że to nie jest ich koleś. Wtedy udają Greków i bez sądu się
    nie
    > obejdzie.

    Rozszyfrowales mnie Arku...

    Słodzik

  • 9. Data: 2004-04-30 18:26:20
    Od: "Bartek Jarosz" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." napisał w wiadomości

    > "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.

    Przyszło mi do głowy, że może chodzi tu o
    tzw. szkodliwość społeczną czynu. Spuszczenie
    manta paru nierozgarniętym dzieciakom na
    łamach grupy dyskusyjnej trudno uznać za
    czyn bezprawny, nawet gdyby wraz z
    wydrukami udali się na komisariat policji.
    Wyobraź sobie minę prokuratora, gdyby każdy
    niedorozwój w tym kraju wpadał do niebieskich
    ze skargą typu : "Franek Z. powiedział, że jestem
    głupi i podszył się pode mnie".

    Bartek Jarosz

  • 10. Data: 2004-04-30 23:54:48
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 30 Apr 2004 20:19:18 +0200, Andrzej_K. napisał/napisała:
    > "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.

    hmm ciekawe, bo ja slyszalem od znajomych zupelnie cos inego..

> [...]
    =41
    > W "Twój log" wklej kilka treści postów wraz z nagłówkami,
    > a w "Twój komentarz" opisz wszystko o co Ci chodzi,

    dawno tak uczynilem :)

    > a gwarantuę Ci, że ten żartowniś przestanie jajcować.

    hehe zobaczymy :)