    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 4 May 2004 16:26:31 +0200
    Sender: news user <n...@j...net>
    From: "jedrus" <j...@n...psst.pl>
    Subject: Re: Podszywanie sie w internecie..

    Użytkownik "Bartek Jarosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c6u5fs$obs$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Przyszło mi do głowy, że może chodzi tu o
    > tzw. szkodliwość społeczną czynu. Spuszczenie
    > manta paru nierozgarniętym dzieciakom na
    > łamach grupy dyskusyjnej trudno uznać za
    > czyn bezprawny, nawet gdyby wraz z
    > wydrukami udali się na komisariat policji.
    > Wyobraź sobie minę prokuratora, gdyby każdy
    > niedorozwój w tym kraju wpadał do niebieskich
    > ze skargą typu : "Franek Z. powiedział, że jestem
    > głupi i podszył się pode mnie".
    >
    > Bartek Jarosz

    Bartku Jarosz, vel Slodziku, vel Darku Krajewski, vel Papiku
    nadajacy z tego samego komputera a wdzwaniajacy sie
    z wroclawskiego dialogu.
    Mnie przyszlo do glowy ze warto byloby cobys zastanowil
    sie nad mozliwoscami leczenia przypadlosci ktora cie dotknela.
    Mysle ze jest jeszcze na to czas, bo choroba w miare wczesnie
    zdiagnozowana daje sie wyleczyc.
    Tak sie sklada, ze stajesz sie dosc popularny w usenecie i wiedz
    ze twojego "jajcowania" kres niebawem nastapi.
    Wiem, ze za chwile w ramach rewanzu pojawi sie tu masa jedrusiow
    ( tak jak pojawil sie nowy Papik ), ale to przezyje :-))

    A tak BTW !!!!
    Jest to klasyczny przypadek podszywania sie i o to
    pytal Papik. Moze ktos z prawnikow bedzie wiedzial
    jak taka sytauacje "ugryzc" .....??????

    --
    jedrus

    "Kon do orki to taki ktory nie nauczyl sie grac w brydza i polo
    a szesciopak to nie to samo co szescian:-)"