  • 1. Data: 2004-04-30 11:08:00
    Temat: Fundacje
    Od: Paweł Furman <szept1!!bezspamerstwa!!@poczta.onet.pl>

    Może wie ktoś (ew. powie mi gdzie to znaleźć) jak to jest z
    finansowaniem działalności fundacji.
    Konkretnie chodzi mi o to jaki procent dochodów fundacja może
    przeznaczyć na utrzymywanie się, płace pracowników, zarządu itd.
    Czy ów procent obliczany jest od każdego datku czy od np. odsetek od
    funduszów zgormadonych na koncie, czy jeszcze jakoś inaczej.
    Paweł

    --
    www.szept.prv.pl
    "Nic na świecie nie jest tak sprawiedliwie rozdzielone jak rozum:

  • 2. Data: 2004-04-30 19:02:39
    Temat: Re: Fundacje
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

> [...]
    > Czy ów procent obliczany jest od każdego datku czy od np. odsetek od
    > funduszów zgormadonych na koncie, czy jeszcze jakoś inaczej.

    Ech, zeby to bylo takie proste... Konkretnych procentow nikt Ci nie poda, bo
    takich nie ma. Poleca lektura ustawy o podatku dochodowym od osob prawnych,
    a takze wejsc na pl.soc.podatki
    JG