  • 1. Data: 2003-11-10 08:12:42
    Temat: Podpisy na dokumentach?
    Od: "Sławomir Piwowarczyk" <x...@p...onet.pl>

    Czy odpis z Rejestru Przedsiębiorstw (kserokopia,
    składającą się z 6 zapisanych stron), aby mógł być
    ważnym dokumentem dołączonym do specyfikacji
    przetargowych, czy może być wystarczające potwierdzenie parafką
    a ostatnią stronę opatrzyć pieczątką i podpisem?

    Czy każda strona musi zawierać pieczątkę i podpis?

    Pozdrawiam
    Sławomir Piwowarczyk

  • 2. Data: 2003-11-10 13:53:56
    Temat: Re: Podpisy na dokumentach?
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Piwowarczyk" <x...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bonh8h$bhv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > a ostatnią stronę opatrzyć pieczątką i podpisem?
    >
    > Czy każda strona musi zawierać pieczątkę i podpis?

    co do zasady dokumenty odpis może zostać złożony w formie oryginału lub
    kserokopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez samego dostawcę lub
    wykonawcę.Wg wystarczy wówczas podpisać ostatnią stronę

    Zamawiający może zastrzec jednak w SIWZ że wszytkie strony/kartki oferty
    powinny zostać parafowany/opieczetowan/ponumerowane/
    Nie spełnienie tego warunku może skutkować odrzuceniem oferty