  • 31. Data: 2019-08-24 10:24:27
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przypadków było więcej.
    Myślałem chyba o Pilsku.

    -----
    > A to kiedy zamarzło?

  • 32. Data: 2019-08-24 10:52:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 10:10, dantes pisze:

    > Dla Ciebie raz jeszcze, wersja specjalna:

    Dobra - dla ciebie też wytłumaczę, tym bardziej, że z tego co widzę
    cytat był mniej kultowy niż myślałem.

    "Ale jesteśmy w Polsce, nie w Europie" to słowa krawężnika, jak
    tłumaczył dlaczego u nas przechodzenie przez przez jezdnię jest
    szkodliwe społecznie, podczas gdy w Europie łazi się na czerownym na
    oczach lokalnej policji.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2019-08-24 10:55:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 10:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przypadków było więcej.
    > Myślałem chyba o Pilsku.

    > -----

    Ok - czxekamy na ENA za niejakim zeusem. Ponoć zameldowany na olimpie,
    ale tam nie mieszka. Sprawa jest rozwojowa - wygląda to na znieważenie
    symboli religijnych niejakiego boga.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2019-08-24 10:55:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Dla Ciebie raz jeszcze, wersja specjalna:
    > Jeśli polski policjant na terenie RP usłyszy
    > "fak ju", to ma prawo wypisać mandat czy nie.
    > A jeśli tak, to czy musi go przyjmować obdarowany
    > bo sprawa trafi do sądu i co?

    kulson prawo zawsze ma paragrafu 141 kodeksu wykroczeń, ale również
    mówca słów powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite ma prawo do odmowy
    przyjęcia mandatu, sprawa wtedy trafi do sądu:)

    --
    I love love

  • 35. Data: 2019-08-24 12:10:31
    Od: s...@g...com

    Szrek o lotności płyty chodnikowej napisał:
    > "Barbara Bogdanowicz z zakopiańskiej prokuratury poinformowała, że
    > śledztwo będzie prowadzone pod kątem nieumyślnego spowodowania śmierci.

    Może dlatego że zakładasz nieumyślne spowodowanie śmierci przez
    osoby trzecie, a powinieneś wziąć pod uwagę samych poszkodowanych.

  • 36. Data: 2019-08-24 12:16:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 12:10, s...@g...com pisze:

    > Może dlatego że zakładasz nieumyślne spowodowanie śmierci przez
    > osoby trzecie, a powinieneś wziąć pod uwagę samych poszkodowanych.

    Dość śmiała hipoteza. Ale wisz zapewne co się robi ze śledztwem jak
    oskarżony nie żyje?

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2019-08-24 12:17:27
    Od: s...@g...com

    zaniepokojony Szrek napisał:

    > Przecież u stachowiaka też stwierdzili łaczne działanie trzech przyczyn.
    > Z czego dwie to rażenie nomen omen prądem oraz duszenie. I w
    > przeciwieństwie do pioruna sprawcy mieli imiona, nazwiska i co
    > najażniejsze jak się wydaje - stopnie służbowe.

    Znów się Szreku brandzlujecie jednym przypadkiem?

    Tylko przez 3 lata platformian na komisariatach zginęło ponad 40 osób,
    rozumiem że żonkę (być może z wielkiej rodziny PSLoskiej) wyrzucili z
    pracy, ale ludzie teraz mają internety i mogą sobie sprawdzić
    wartość referencyjną tych wypadków/śmierci na komisariatach.

    Ktoś coś słyszał o jakichś 14 przypadkach śmierci/rocznie na komisariatach za czasów
    platformy? Ja nie słyszałem. Kogo więc chcecie Szreku przekonać
    do swoich racji?

  • 38. Data: 2019-08-24 12:24:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 12:17, s...@g...com pisze:

    > Znów się Szreku brandzlujecie jednym przypadkiem?

    Bo jest najbardziej wyrazisty i nagłośniony. Jeśli w takim robią kurwę z
    logiki, to znaczy że w innych się w ogóle nie ograniczają.

    > Tylko przez 3 lata platformian na komisariatach zginęło ponad 40 osób,

    A kto powiedział, że tego też nie piętnuję?

    > rozumiem że żonkę (być może z wielkiej rodziny PSLoskiej)
    wyrzucili z

    > pracy,

    Powiem ci, ze akurat chuja na ten temat wiesz (ani PSLowskiej, ani nie
    chodzi o to że zwolnili, tylko że zwolnili jak była na urlopie
    macierzyńskim) - ale możesz się wykazać - wyrok powiesiłem, możesz
    skomentować.

    No i co to ma do sprawy stachowiaka?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2019-08-24 12:24:59
    Od: s...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > Dość śmiała hipoteza. Ale wisz zapewne co się robi ze śledztwem jak
    > oskarżony nie żyje?

    Zakłada się wszystkie możliwe warianty, ale na litość boską
    nie w przypadku kiedy piorun pierdolnie, nie ośmieszajcie się
    Szreku.

    Jak Cie czytam, ta sobie myślę, może to i dobrze że żonkę wypierdolili.
    Kto takich debili zatrudnia?

  • 40. Data: 2019-08-24 12:35:45
    Od: s...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > Bo jest najbardziej wyrazisty i nagłośniony. Jeśli w takim robią kurwę z
    > logiki, to znaczy że w innych się w ogóle nie ograniczają.

    > A kto powiedział, że tego też nie piętnuję?

    Nie piętnowaliście, nie nagłaśnialiście, bo dobrze się żyło.

> [...]
    > chodzi o to że zwolnili, tylko że zwolnili jak była na urlopie
    > macierzyńskim) - ale możesz się wykazać - wyrok powiesiłem, możesz

    Prywatnie to Ci współczuję,kurewstwo pierwszego stopnia takie zwalnianie
    kobiet w ciąży czy na macierzyńskim.

    Ale widzę też drugą stronę medalu. Np. przedsiębiorca który prowadzi zakład
    krawiecki gdzie ma 20 kobiet w ciąży, ni chu chu taki nie ma prawa
    działać na wolnym ryneczku i co on biedny może zrobić?
    Ogłosić upadłość.