  • 1. Data: 2019-08-23 16:49:40
    Temat: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl>

    "Barbara Bogdanowicz z zakopiańskiej prokuratury poinformowała, że
    śledztwo będzie prowadzone pod kątem nieumyślnego spowodowania śmierci.
    Jak wyjaśniła, powszechnie wiadomo, że do śmierci poszkodowanych doszło
    w wyniku uderzenia pioruna, ale śledztwo zostało wszczęte "z uwagi na
    ogrom tragedii, jaka się wydarzyła w górach"."

    Niech mnie ktoś uszczypnie - prokuratura wie, że to piorun ale z uwagi
    na "ogrom tragedii" postanawia sprawdzić czy nie ma tu udziału osób
    trzecich - i od razu widzi spowodowanie śmierci. A jak się nagrały
    tortury zakończone zgonem, to nichuja w tym spowodowania śmierci nie widzi.

    No gdzie ja kurwa żyję???

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-08-23 16:50:37
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > trzecich - i od razu widzi spowodowanie śmierci. A jak się nagrały
    > tortury zakończone zgonem, to nichuja w tym spowodowania śmierci nie

    Za PO/Tuska tego śledztwa by nie było! :-)

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2019-08-23 17:26:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >osób trzecich - i od razu widzi spowodowanie śmierci. A jak się
    >nagrały tortury zakończone zgonem, to nichuja w tym spowodowania

    Ale moze meteorologowie zawinili, bo nie wyslali ostrzezenia
    (a w IMGW akurat aferka),
    albo TOPR/TPN jak instalowal lancuchy bez atestu,
    bo chyba nie ten ksiadz od krzyza ... ale moze dyrektor TPN, ze krzyza
    nie usunal :-)

    A moze po prostu trzeba wprowadzic kaski obowiazkowe :-P

    J.

  • 4. Data: 2019-08-23 18:23:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spoko, jak ktoś kopnie chomika to idzie do pierdla, a jak ktoś kopnie Ciebie lub mnie
    to musisz mieć co najmniej 7 dni leżenia i
    występować z powództwa prywatnego, bo policmajstry muszą mieć czas na kebab.
    Kiedyś były wycinanki Mały Modelarz, powinni wydać nr specjalny "sklej Polskę z
    tektury".

    -----

  • 5. Data: 2019-08-23 20:30:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 17:26, J.F. pisze:

    > Ale moze meteorologowie zawinili, bo nie wyslali ostrzezenia
    > (a w IMGW akurat aferka),

    No skoro duszenie i rażenie to za mało, żeby postawić zarzuty to gdzie w
    tym znajduje się meterolog? Idąc logikom kulsoniom nalezy udowodnić, że
    gdyby wydali, to wszyscy by żyli.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2019-08-23 20:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale moze meteorologowie zawinili, bo nie wyslali ostrzezenia
    > (a w IMGW akurat aferka),

    Niz tego nie rozumiem...
    Słuchałem wywiadu z gosciem z imgw

    Nie wysłali ostrzezen bo burza nie miała jakiegoś tam statusu
    Jak zapowiadaja burze to on zaleca nie isc w góry
    No to co jest wazne? Zalecenie zeby nie isc czy jakies biurokratyczne
    wymogi których burza nie spełniła?

    Co ciekawe -znajoma która była niedawno w Zakopanem zeznaje ze przez cały
    tydzien codziennie dostawali ostrzezenia z RCB a cały tydzien była ładna
    pogoda. Gdyby na wiadomosc o mozliwej burzy nie szli w góry to by cały
    tydzien siedzieli w miescie...

    A najciekawsze jest to ze z tego co mowia - dosc łatwo było
    zminimalizowac skutki:
    - rozproszyc sie
    - przykucnac, złaczyc nogi
    - ewentualnie stanac na jakiejs kurtce czy plecaku
    - nie trzymac sie łancuchów (te łancuchy nie mogłyby byc z jakiegos
    niemetalu?)
    - przeczekac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 7. Data: 2019-08-23 21:15:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 20:59, Budzik pisze:

    > Nie wysłali ostrzezen bo burza nie miała jakiegoś tam statusu
    > Jak zapowiadaja burze to on zaleca nie isc w góry
    > No to co jest wazne? Zalecenie zeby nie isc czy jakies biurokratyczne
    > wymogi których burza nie spełniła?

    A ty za czym jesteś - ewakuować całe województwo, bo być może będzie
    burza? Nie dajmy się zwariować. Po prostu czasem przyrodfa wygrywa i nie
    ma na to radr (o ile chcesz żyć w normalny sposób). Dobrą alernatywą
    może być ruch drogowy. Postawisz 70, gędzie gołoledź ktoś wyleci - i co
    pozywać projektanta, bo postawił 70, podczas gdy powinien zakaz ruchu na
    wypadek gołoledzi?

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2019-08-23 21:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No skoro duszenie i rażenie to za mało, żeby postawić zarzuty to
    >gdzie w tym znajduje się meterolog?

    W kiepskim miejscu - sekcja wykaze, ze od pioruna, a nie, ze z
    nieustalonych przyczyn.
    No chyba, ze nie ustali :-)

    >Idąc logikom kulsoniom nalezy udowodnić, że gdyby wydali, to wszyscy
    >by żyli.

    Ale nie wydali i to jest zaniedbanie ze skutkiem smiertelnym.
    A nawet spowodowanie zagrozenia katastrofą :-)

    A jakby wydali, to juz mamy tylko razace niedbalstwo ze strony
    turystow.

    Ale sprawdzic ilu poszlo z dziecmi mimo ostrzezenia, i paragraf sie na
    nich znajdzie :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-08-23 21:24:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-23, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Niz tego nie rozumiem...
    > Słuchałem wywiadu z gosciem z imgw
    >
    > Nie wysłali ostrzezen bo burza nie miała jakiegoś tam statusu

    Ja dla odmiany czytałem, że informowali o burzach ale nie wydali
    ostrzeżenie bo nie wydają dla wysokości większej niż 1200m :)

    Że k. co?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-08-23 21:31:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 21:16, J.F. pisze:

    > W kiepskim miejscu - sekcja wykaze, ze od pioruna, a nie, ze z
    > nieustalonych przyczyn.
    > No chyba, ze nie ustali :-)

    Przecież u stachowiaka też stwierdzili łaczne działanie trzech przyczyn.
    Z czego dwie to rażenie nomen omen prądem oraz duszenie. I w
    przeciwieństwie do pioruna sprawcy mieli imiona, nazwiska i co
    najażniejsze jak się wydaje - stopnie służbowe.

    --
    Shrek