  • 41. Data: 2019-08-24 12:45:54
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 12:35, s...@g...com pisze:

    > Nie piętnowaliście, nie nagłaśnialiście, bo dobrze się żyło.

    Ile wam trzeba powtarzać, że do obywateli Polski zwaracacie się w
    liczbie pojedynczej? A że nie nagłaśniałem - no cóż - nie mam misji
    pisania na grupie o wszystkim.

    > Prywatnie to Ci współczuję,kurewstwo pierwszego stopnia takie zwalnianie
    > kobiet w ciąży czy na macierzyńskim.

    Ojjj - piszesz bardzo brzydko o pani premier... Tak - inicjatorem ustawy
    była becia "prowadze politykę prorodzinną" straszydło. Opanuj się
    człowieku. Przecież ona tylko politykę prorodzinną uprawiała - robiła
    miejsce dla rodziny:P

    > Ale widzę też drugą stronę medalu. Np. przedsiębiorca który prowadzi zakład
    > krawiecki gdzie ma 20 kobiet w ciąży,

    Ale nie mówimy o przedsiębiorcy, a o państwie polskim, które z datą
    wsteczną łamie podstawowe zasady, gwarantowane nie tylko przez taką
    brzydką książeczkę, ale i prawo unijne. O mordzie pani premier
    pieprzącej o polityce prorodzinnej i zapewniającej przez swojgo
    pełnoimocnika zbigniewa babalskiego "taka ochrona będzie" nie mówiąc.

    > Ogłosić upadłość.

    A co to ma do rzeczy - tak wam budżet wysechł że wypełnienie
    zobowiązania wobec jakiś 60 osób w skali kraju spowoduje bankructwo? No
    to w niezłejk dupie jesteśmy.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2019-08-24 12:51:50
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 10:55:32 +0200, u2 napisał(a):

    > kulson prawo zawsze ma paragrafu 141 kodeksu wykroczeń, ale również
    > mówca słów powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite ma prawo do odmowy
    > przyjęcia mandatu, sprawa wtedy trafi do sądu:)

    Przytocz ten 141. Tu.

    Do sądu? W PL język urzędowy to polski nie angielski.
    Powołają Bralczyka, Miodka czy Starowicza, jako biegłego?

  • 43. Data: 2019-08-24 12:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No właśnie nie wiem, jakbym go słuchał to co najmniej raz na tydzień
    > bym z domu nie wychodził;)

    Chodzi o burze w górach a nie ogólnie o kazda burze...

    > Sprawdza się może raz na 10 razy (że
    > wogóle jest jakieś zjawisko atmosferyczne). Raz rzeczywiście była
    > poważna wichura - ile to już czasu rozsyłają - nikt tego poważnie
    > nie traktuje. Właśnie przez genialną prokuraturę która postawiła
    > meteorologom zarzuty za to, że trąba powietrzna zmiotła obóz
    > harcerzy. Od tego czasu spamują tym bez sensu.
    >
    > BTW - chyba stanach sejsmologów próbowali pozywać...

    imo dobrze ze ostrzegaja. Wiadomo ze prognoza pogody jest na jakis
    obszar, wiec to ze zapowiadaja np burze w wielkopolslce to jeszcze nijka
    sie ma do danego miejsca zamieszkania.
    Chodzi tylko o to zeby ostrzegac madrze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 44. Data: 2019-08-24 12:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Nie odpowiem wprost. Postaram się naprowadzić tymi oto
    > podchwytliwymi pytaniami: ale czy widziałeś jak wygląda ten fragment
    > z łańcuchami i czy jest się: a) tam gdzieś rozproszyć* i kto miałby
    > to robić i właściwie dlaczego; b) spodziewać słusznie, że ludzie
    > puszczą łancuchy, których się trzymają dla asekuracji?
    >
    > *) na szczycie również.

    Widziałem to miejsce.
    Kto miałby to robic? Ano ci co znaja te zalecenia.
    Czy spodziewałbym sie puscic łancuchów? IMO znajac te zalecenia pusciłbym
    je zdecydowanie! Tam nie ma jakiejs wielkiej stromizny zeby one były w
    100% potrzebne.

    Ba, burzę było widac od poltorej godziny. Własciwie na tym fragmencie
    nikogo nie powinno juz byc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 45. Data: 2019-08-24 12:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A góry przewodzą prund tak dobrze jak łańcuchy przy szlakach na
    > Giewont?

    Woda tez przewodzi. Dlatego zalecaja w czasie burzy uwazac na czym sie
    stoi (unikac płynacych strumieni wody) i stac z nogami złaczonymi
    (porazenie krokowe)

> [...]
    > skutki "krzyżowego pioruna na Giewoncie" to parę pytań pomoże
    > uniknąć pierdolenia o dupie Maryni:
    > a) ile razy już waliło piorunami w Giewont "nadzwyczajnie", ile i
    > _kiedy było ofiar w ciągu ostatnich parudziesięciu lat?
    > b) od kiedy są tam (takie) łańcuchy przy szlakach i "krzyż
    > piorunochron"?
    >
    > IMHO w praktyce jakaś poważniejsza odpowiedzialność karna jest
    > "mało prawdopodobna" bez dużych podobnych wypadków (śmiertelnych)
    > lub sporych zmian w krzyżu i łańcuchach na Giewoncie w ciągu
    > ostatnich 10 lat. Bez tego "odpowiedzialność rozkłada się za

    Przestan szukac winnych a zacznij sie zastanawiac co poprawic na
    przyszłosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 46. Data: 2019-08-24 13:12:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > (porazenie krokowe)

    > Przestan szukac winnych a zacznij sie zastanawiac co poprawic na

    Znalezienie _naprawdę winnych_ (zaniedbań?) _też_ poprawia na przyszłość
    o ile nie odbywa się (wyłącznie) w trybie polowania na kozła ofiarnego.
    "Winny musi być dróżnik, a nie dyrektor PKP!"

    Od pioruna w górach w końcu ktoś znowu zginie. Liczy się ile winy spada
    na "metalową infrastrukturę" na zatłoczonym Giewoncie, jak ją poprawić
    po kosztach proporcjonalnych do zagrożenia i zaliczonych ofiar śmiertelnych.

    --
    A. Filip

  • 47. Data: 2019-08-24 15:01:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale zasiłek dostawała do końca 12 miesiąca?

    -----

  • 48. Data: 2019-08-24 15:50:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wylądowałbyś w przepaści od podmuchu.

    -----

  • 49. Data: 2019-08-24 16:05:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 15:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale zasiłek dostawała do końca 12 miesiąca?

    Po kilku perypetiach w końcu tak. Znaczy przez trzy miechy nie
    dostawała, bo byli zbyt zajęci, zeby papiery wysłać do zusu.

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2019-08-24 16:11:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Chodzi o burze w górach a nie ogólnie o kazda burze...

    W ciągu roku dostałem kilkanaście ostrzeżeń żeby nie wychodzić z domu. Z
    wyjątkiem jednego zupełnie z dupy (a akurat wtedy wyszedłem;)

    > imo dobrze ze ostrzegaja.

    Jak potem nic się nie dzieje, to raczej średnio. Po prostu wszyscy to
    zaczynają zlewać.

    > Chodzi tylko o to zeby ostrzegac madrze.

    Mylisz się - chodzi o to, żeby prokurator mógł ci w razie czego skoczyć.
    Tu masz przykład - i zobaczysz, że za chile będziesz dostawał
    powiadomienie raz na tydzień - właśnie po to, żeby prokurator nie wszcoł
    synoptykowi śledztwa o nieumyślne spowodowanie śmierci.

    --
    Shrek