  • 21. Data: 2019-08-24 07:04:30
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nadal nie rozumiesz.
    Jak nauczyciel szedł w mróz w góry z dziećmi, to za to odpowiedział.

    -----

  • 22. Data: 2019-08-24 07:23:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > Ano własnie.
    > wiec po co gosc z imgw pierdoli ze zaleca nie wychodzic w gory tylko
    > dlatego ze był komunikat o mozliwej burzy?

    No właśnie nie wiem, jakbym go słuchał to co najmniej raz na tydzień bym
    z domu nie wychodził;) Sprawdza się może raz na 10 razy (że wogóle jest
    jakieś zjawisko atmosferyczne). Raz rzeczywiście była poważna wichura -
    ile to już czasu rozsyłają - nikt tego poważnie nie traktuje. Właśnie
    przez genialną prokuraturę która postawiła meteorologom zarzuty za to,
    że trąba powietrzna zmiotła obóz harcerzy. Od tego czasu spamują tym bez
    sensu.

    BTW - chyba stanach sejsmologów próbowali pozywać...

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2019-08-24 07:26:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 07:04, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nadal nie rozumiesz.
    > Jak nauczyciel szedł w mróz w góry z dziećmi, to za to odpowiedział.

    No nadal nie rozumiem. Według prokuratury najlepiej dzieci trzymać w
    piwnicy. A nie wróć...

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2019-08-24 08:18:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytać, czy to Twoje dziecko zamarzło.

    -----

  • 25. Data: 2019-08-24 08:25:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 08:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytać, czy to Twoje dziecko zamarzło.

    A to kiedy zamarzło? Bo myślałem, że mówisz o przypadku z lawiną.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2019-08-24 08:35:08
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 23 Aug 2019 21:47:26 +0200, u2 napisał(a):

    > lepiej nie używaj w polskiej przestrzeni publicznej słów uznawanych
    > powszechnie za wulgarne:)

    Jeśli policjant usłyszy "fak ju" to ma prawo wypisać mandat czy nie?

  • 27. Data: 2019-08-24 08:46:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.08.2019 o 08:35, dantes pisze:

    > Jeśli policjant usłyszy "fak ju" to ma prawo wypisać mandat czy nie?

    "Ale jesteśmy w Polsce, nie w Europie!"

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2019-08-24 08:55:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ano własnie.
    > wiec po co gosc z imgw pierdoli ze zaleca nie wychodzic w gory tylko
    > dlatego ze był komunikat o mozliwej burzy?

    A góry przewodzą prund tak dobrze jak łańcuchy przy szlakach na Giewont?

    Jak mówimy o (ewentualnej) odpowiedzialności karnej _ludzi_ za skutki
    "krzyżowego pioruna na Giewoncie" to parę pytań pomoże uniknąć
    pierdolenia o dupie Maryni:
    a) ile razy już waliło piorunami w Giewont "nadzwyczajnie", ile i _kiedy
    było ofiar w ciągu ostatnich parudziesięciu lat?
    b) od kiedy są tam (takie) łańcuchy przy szlakach i "krzyż piorunochron"?

    IMHO w praktyce jakaś poważniejsza odpowiedzialność karna jest
    "mało prawdopodobna" bez dużych podobnych wypadków (śmiertelnych)
    lub sporych zmian w krzyżu i łańcuchach na Giewoncie w ciągu ostatnich
    10 lat. Bez tego "odpowiedzialność rozkłada się za szeroko" IMHO.

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2019-08-24 09:29:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Do której konkretnie czesci wypowiedzi sie odnosiłes zadajac to jakze
    > celne pytanie? ;-PPPP

    Nie odpowiem wprost. Postaram się naprowadzić tymi oto podchwytliwymi
    pytaniami: ale czy widziałeś jak wygląda ten fragment z łańcuchami i czy
    jest się: a) tam gdzieś rozproszyć* i kto miałby to robić i właściwie
    dlaczego; b) spodziewać słusznie, że ludzie puszczą łancuchy, których
    się trzymają dla asekuracji?

    *) na szczycie również.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2019-08-24 10:10:13
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 24 Aug 2019 08:46:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > "Ale jesteśmy w Polsce, nie w Europie!"

    Dla Ciebie raz jeszcze, wersja specjalna:
    Jeśli polski policjant na terenie RP usłyszy
    "fak ju", to ma prawo wypisać mandat czy nie.
    A jeśli tak, to czy musi go przyjmować obdarowany
    bo sprawa trafi do sądu i co?