    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 24 Aug 2019 03:35:45 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Podejrzany piorun
    From: s...@g...com

    użytkownik Shrek napisał:

    > Bo jest najbardziej wyrazisty i nagłośniony. Jeśli w takim robią kurwę z
    > logiki, to znaczy że w innych się w ogóle nie ograniczają.

    > A kto powiedział, że tego też nie piętnuję?

    Nie piętnowaliście, nie nagłaśnialiście, bo dobrze się żyło.

    > wyrzucili z

    > Powiem ci, ze akurat chuja na ten temat wiesz (ani PSLowskiej, ani nie
    > chodzi o to że zwolnili, tylko że zwolnili jak była na urlopie
    > macierzyńskim) - ale możesz się wykazać - wyrok powiesiłem, możesz
    > skomentować.

    Prywatnie to Ci współczuję,kurewstwo pierwszego stopnia takie zwalnianie
    kobiet w ciąży czy na macierzyńskim.

    Ale widzę też drugą stronę medalu. Np. przedsiębiorca który prowadzi zakład
    krawiecki gdzie ma 20 kobiet w ciąży, ni chu chu taki nie ma prawa
    działać na wolnym ryneczku i co on biedny może zrobić?
    Ogłosić upadłość.