  • 161. Data: 2019-09-02 19:11:28
    Temat: Re: Podejrzany piorun
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 06:34, Shrek pisze:
    > Wcale nie. Słyszałeś o "teraz k*rwa my"?

    a wy to kto ?:)

    --
    I love love

  • 162. Data: 2019-09-02 19:16:31
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 18:34, Shrek pisze:
    > A nazwisko pisiora który zwalnia kobiey na macierzyńskich to Beata
    > Szydło - autor i Zbigniew Babalski - pełnomocnik.

    pisior to rodzaj męski, sądzisz, że Beata Szydło to ten tego ?:)

    --
    I love love

  • 163. Data: 2019-09-02 22:13:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ktoś zwolnił?
    I jeszcze te dziecioroby 500+ dostaną (od niejakiej B. Szydło ;-)
    Policz, ile za 18 lat będziecie do przodu (no chyba, że cmentarne hieny wrócą do
    waadzy, to dostaniecie szklankę ciepłej wody w
    kranie miesięcznie).

    -----
    > część ludzi uważa, że zwalnianie kobiet, którym zgodnie z prawem należy się ochrona
    jest cool.

  • 164. Data: 2019-09-02 22:16:43
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Statystycznie wychodzi na zero, zwolni się miejsce po pisim dla Twojej.
    Może ten swój pisi mądrzejszy, a przynajmniej nie trzeba pięć razy tłumaczyć żeby i
    tak nie zrozumiała?

    -----

  • 165. Data: 2019-09-03 06:39:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 22:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Policz, ile za 18 lat będziecie do przodu (no chyba, że cmentarne hieny
    > wrócą do waadzy, to dostaniecie szklankę ciepłej wody w kranie

    Tak zwolnił - jest dedykowany wątek więc tu kończę - tam możesz sobie
    przeczytać pełny wyrok. Nie chodzi o to czy będę do przodu czy nie (będę
    do tyłu, bo 500minus nie jest żadną rekompensatą za zwolnienie, a
    ponadto jest wypłacane z moich pieniędzy). Ciekawe jest to, że na grupie
    prawo za egzotyczny niektórzy uważają pogląd, że państwo powinno
    przestrzegać ustanowionych przez siebie praw.

    Można mieć różne poglądy na temat tego czy należy chronić specjalnie
    matki z powodu macierzyństwa czy nie. Ale skoro państwo wymyśliło, że
    tak, to państwo powinno powinno swojego prawa przestrzegać - nie ma w
    tym nic kontrowersyjnego ani nawet dyskusyjnego. Prawda?
    --
    Shrek

  • 166. Data: 2019-09-03 06:40:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.09.2019 o 22:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Statystycznie wychodzi na zero, zwolni się miejsce po pisim dla Twojej.
    > Może ten swój pisi mądrzejszy, a przynajmniej nie trzeba pięć razy
    > tłumaczyć żeby i tak nie zrozumiała?

    EOT. Nie dopść, że łamiesz etykietę, to jeszcze jesteś zwykłym chujem.

    --
    Shrek

  • 167. Data: 2019-09-03 08:27:08
    Od: n...@o...pl

    w <j...@4...net>, Jacek Maciejewski
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Pogląd dosyć osobliwy :) Czyli pozdejmować piorunochrony z domów?

    Piorunochrony są porządnie uziemione. Krzyż nie.

> [...]
    > Podstawę krzyża opatrzyć w zwody długości kilkudziesięciu m conajmniej,
    > a najlepiej w dosyć gęstą siatkę przewodów. Wszystko dobrze uziemione, z
    > kontrolą oporności wykonanego uziomu. Łańcuchy połączyć elektrycznie z
    > siatką. Wtedy stojący na gruncie nie będą poddawani dużemu napięciu
    > krokowemu. Efekt będzie taki że najbezpieczniej będzie pod krzyżem, w
    > stożku o kącie szczytowym ok. 45 st. zawieszonym na czubku krzyża.
    > Trudność polega na wykonaniu uziomu w granicie który jest marnym
    > przewodnikiem. Ale ekwipotencjalność powierzchni podkrzyżowej powinna

    A dopóki tego nie zrobi się, to:

  • 168. Data: 2019-09-03 23:24:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od rządu???

    -----

  • 169. Data: 2019-09-03 23:31:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.08.2019 o 22:22, Animka pisze:

    > Może lapówę wzięła.

    Wyjaśnienie jest prostsze. Ustawa na prawdę mówi, że zwalniają po
    uważaniu (niezgodnie z prawem unijnym), więc wolała się nie zagłębiać
    zapewne, Uzasadnienie ustne bardziej brzmiało jak usprawiedliwienie niż
    uzasadnienie.

    --
    Shrek