  • 1. Data: 2019-08-22 15:37:36
    Temat: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/piotr-wo
    źniak-starak-nie-żyje-pap-ciało-odnaleziono-o-godz-5
    -w-czwartek/ar-AAGacov

    Piotr Woźniak-Starak nie żyje. PAP: ciało odnaleziono o godz. 5 w czwartek

    3 godz. temu

    Grupa płetwonurków odnalazła ciało Piotra Woźniaka-Staraka około godz. 5
    w czwartek - podał nieoficjalnie PAP. Na jeziorze Kisajno (woj.
    warmińsko-mazurskie) będą wykonywane czynności procesowe z udziałem
    policyjnych techników kryminalistycznych i prokuratora.

    Poszukiwania producenta filmowego, który zaginął pływając po mazurskim
    jeziorze Kisajno, trwały od niedzieli.

    "Potwierdziły się najgorsze obawy. Wszystko wskazuje na to, że ciało
    Piotra Woźniaka-Staraka zostało odnalezione. Wyrazy współczucia Rodzinie
    i Najbliższym" - napisał w czwartek na Twitterze Jarosław Zieliński,
    wiceminister spraw wewnętrznych i administracji.

    Jak odnaleziono ciało Piotra Woźniaka-Staraka?

    Warmińsko-mazurska policja poinformowała, że w czwartek rano grupa
    płetwonurków, biorąca udział w poszukiwaniach na jeziorze Kisajno,
    zlokalizowała i wyłowiła ciało prawdopodobnie zaginionego i
    poszukiwanego od niedzieli mężczyzny.

    Jak powiedziała Izabela Niedźwiedzka-Pardela z Komendy Wojewódzkiej
    Policji w Olsztynie, na miejscu będą wykonywane czynności procesowe z
    udziałem policyjnych techników kryminalistycznych i prokuratora. Policja
    nie udziela bliższych informacji w tej sprawie.

    Rzecznik Prokuratury Okręgowej w Olsztynie Krzysztof Stodolny w
    komunikacie przesłanym PAP podał, że dzisiaj w godzinach rannych grupa
    płetwonurków w jeziorze Kisajno "zlokalizowała ciało nieustalonej osoby".

    "Aktualnie z udziałem prokuratora i policji będą przeprowadzane
    czynności zmierzające do identyfikacji zwłok" - dodał.
    która była na łodzi

    Według nieoficjalnych informacji uzyskanych przez PAP, ciało człowieka
    na dnie jeziora Kisajno odnalazła w czwartek ok. godz. 5 rano Grupa
    Specjalna Płetwonurków RP, która specjalizuje się w lokalizacji osób
    zaginionych i ofiar utonięć.

    Śledztwo w sprawie "wypadku w ruchu wodnym, na skutek którego jedna
    osoba prawdopodobnie poniosła śmierć" prowadzi od wtorku Prokuratura
    Rejonowa w Giżycku.

    Na tym etapie postępowania, śledczy nie informują o szczegółach
    zdarzenia, nie ujawniają żadnych dowodów znajdujących się w aktach
    sprawy, ani nie odnoszą się do doniesień medialnych.

    W poniedziałek prokuratura potwierdziła, że osobą poszukiwaną na
    jeziorze Kisajno jest producent filmowy Piotr Woźniak-Starak.
    na jeziorze Kisajno

    Poszukiwania na jeziorze Kisajno

    Jak informowała policja, z soboty na niedzielę nad ranem na Kisajnie
    odnaleziono dryfującą motorówkę, na pokładzie której nikogo nie było. Po
    wszczęciu poszukiwań osób, które płynęły motorówką, natrafiono na brzegu
    na 27-letnią kobietę.

    Z jej relacji wynikało, że płynęła łodzią z 39-letnim mężczyzną i
    podczas manewru skrętu obydwoje wypadli do wody. Kobieta zdołała
    dopłynąć sama do brzegu.

    Od niedzieli powierzchnię, dno i brzegi jeziora przeszukiwali m.in.
    policyjni wodniacy, straż pożarna, ratownicy MOPR i WOPR z Gdyni -
    wyposażeni w specjalistyczny sprzęt, w tym sonary i robota do prac pod wodą.

    Od początku akcji policja deklarowała, że poszukiwania na Kisajnie będą
    prowadzone "do skutku".

    RadioZET.pl/PAP

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-22 16:03:33
    Temat: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-22 o 15:37, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-22 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

> [...]
    > Rodzinie i Najbliższym" - napisał w czwartek na Twitterze Jarosław
    > Zieliński, wiceminister spraw wewnętrznych i administracji.

    Całkiem niedawno było tu wielkie halo ze zmarł jakis gangster.
    Wytłumaczono mi ze "halo" jest stad ze gangster miał prawdopodobnie
    ciekawe informacje o funkcjonowaniu domów uciech...

    Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych
    osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 4. Data: 2019-08-22 20:13:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >innych
    >osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

    Pasierb jednego z bogatszych rodakow.
    No i jakies tam osiagniecia artystyczne i celebryckie mial, w pudelku
    dorobil sie 255 wpisow ... tzn raczej 220, bo reszta to teraz z
    wypadku.

    No i wypadek samochodowy - zdarzyl sie i wywiezli do kostnicy.
    A tu jednak jakas niewiadoma - znajda, nie znajda - i napiecie rosnie.
    Tego chlopczyka co tydzien szukali - tez roslo.

    Co prawda jakby jakas znana osoba miala wypadek - to by pewnie dluzej
    spekulowano.

    Choc Szydlo wlasnie miala - dwa dni i temat zszedl :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-08-22 21:03:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 19:59, Budzik pisze:
    > Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych
    > osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

    to nie jest wypadek samochodowy ani na Giewoncie, ten wypadek dotyczy
    400-konnej motorówki na jeziorze Kisajno, w wypadku zginął człowiek,
    temat w sam raz na p.s.prawo, jeśli tego nie kumasz to nic tobie nie
    pomogę:)

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-08-23 00:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Pasierb jednego z bogatszych rodakow.

    ja wiem kto to... Ja pytam skad to halo...

    > No i jakies tam osiagniecia artystyczne i celebryckie mial, w pudelku
    > dorobil sie 255 wpisow ... tzn raczej 220, bo reszta to teraz z
    > wypadku.

    osiagniecia artystyczne? Przytoczysz? Tak z pamieci...

    > No i wypadek samochodowy - zdarzyl sie i wywiezli do kostnicy.
    > A tu jednak jakas niewiadoma - znajda, nie znajda - i napiecie rosnie.
    > Tego chlopczyka co tydzien szukali - tez roslo.

    Wypadki to tez czesto niewiadoma...
    Chłopczyka szukali i liczyli ze znajda zywego - to niby cos innego
    chociaz tez igrzyska.

    > Co prawda jakby jakas znana osoba miala wypadek - to by pewnie dluzej
    > spekulowano.
    >
    > Choc Szydlo wlasnie miala - dwa dni i temat zszedl :-)

    A pamietasz poprzedni? Juz zakonczyli sprawe?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 6. Data: 2019-08-23 00:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

> [...]
    > dotyczy 400-konnej motorówki na jeziorze Kisajno, w wypadku zginął
    > człowiek, temat w sam raz na p.s.prawo, jeśli tego nie kumasz to nic

    Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.
    Kwestia przemawiajaca za rozdmuchiwaniem to bardziej to jezioro czy
    bardziej moc silnika w tej motorówce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 8. Data: 2019-08-23 07:45:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla mnie z tego, że kandydat do nagrody głupoty Guinessa.
    Coś jak rolnik by puścił na polu jeżdżący w kółko kombajn chcąc w tym czasie bzyknąć
    w zbożu laskę.
    Żona dla rolnika to już dodatkowy smaczek.

    -----

  • 9. Data: 2019-08-23 09:55:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 23.08.2019 o 00:59, Budzik pisze:
    > Sprobuj podkrecic jasnosc wypowiedzi.

    zastanów się, czy piszesz z sensem, jak nie, to lepiej nie pisz:))))))))

    --
    I love love

  • 10. Data: 2019-08-23 10:09:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 22 Aug 2019 17:59:47 GMT, Budzik napisał(a):

    > Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych
    > osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

    Był producentem filmowym (m.in. Bogowie i Sztuka Kochania), o czym zresztą
    nie miałem pojęcia. Z Wikipedii wynika, że był szeroko znany w wąskich
    kręgach, więc kumple o piszą o jego śmierci. Gdyby utopił się Iksiński nic
    by ich to nie obeszło.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Wo%C5%BAniak-Sta
    rak

    --