  • 1. Data: 2019-08-22 21:48:19
    Temat: Monitroing
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Przed celą. Tym razem działał. Jednak zepsuła się żarówka. Ministerstwo
    trolingu wysłało elektryka - już naprawił. Do jutra mają nagrać, tak
    żeby niczego nie brakowało. I git.

    Gdzie ja kurwa żyję?

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-08-22 22:26:02
    Temat: Re: Monitroing
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.08.2019 o 21:48, Shrek pisze:
    > Przed celą. Tym razem działał. Jednak zepsuła się żarówka. Ministerstwo
    > trolingu wysłało elektryka - już naprawił. Do jutra mają nagrać, tak
    > żeby niczego nie brakowało. I git.
    >
    > Gdzie ja kurwa żyję?

    sprawdź na GPS:)

    właśnie odkryłem, że Android Auto nie jest dostępne w Bolanda:)

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-08-23 10:11:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 22 Aug 2019 21:48:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > Gdzie ja kurwa żyję?

    W państwie mafijnym. Przez prawie 4 lata można to przecie zauważyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-08-23 10:34:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem, wygrał lepszy".

    -----

  • 5. Data: 2019-08-23 10:44:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 23 Aug 2019 10:34:19 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > "Ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem, wygrał lepszy".

    Dziękuję za zapodanie moskiewskiego przekazu dnia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-08-24 12:29:53
    Od: s...@g...com

    użytkownik Olin napisał:

    > W państwie mafijnym. Przez prawie 4 lata można to przecie zauważyć.

    2 przypadki przez 4 lata? Może być ciężko.

    https://demotywatory.pl/3955641/W-wolnej-Polsce-gina
    -ludzie
    https://youtu.be/WVZcpFA7rTc

    etc.