  • 21. Data: 2013-02-18 21:10:37
    Temat: Re: Pocztówki z sądu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > To prawda - ale problemem do tej pory była data?

    Sygn

    data, godz, sala

    Pytam czemu nie wysyłają w takim razie pocztówek ?!

  • 22. Data: 2013-02-18 22:35:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Feb 2013, neelix wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał
    >
    > Wścibski sąsiad znając datę pójdzie na rozprawę z ciekawości, by mieć niusa

    Ale to mały pikuś. W sumie wolno mu.
    Może zapodać, że wtedy można bezpiecznie okraść mieszkanie :P

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-02-19 15:34:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 20:55:55 +0100, "neelix" <a...@w...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wścibski sąsiad

    A skąd sąsiad w przypadku awizo w skrzynce?
    Mogę zrozumieć, że listonosz rozgada, ale i tak już nam
    sempiternę obrobi, wiedząc, że interesuje się nami dana instytucja...

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2013-02-19 15:35:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-18 22:35:36 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Ale to mały pikuś. W sumie wolno mu.
    > Może zapodać, że wtedy można bezpiecznie okraść mieszkanie :P

    Tyle, że taki sąsiad lepiej znałby rozkład dnia/miesiąca wzywanego, niż on sam.
    Więc miałby kraść _tylko_ z powodu terminu?
    Nie przekonujecie mnie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2013-02-19 17:29:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > A skąd sąsiad w przypadku awizo w skrzynce?

    Nie było o awizo tylko o przesyłce w kopercie zawierającej informacje
    dostępne normalnie tylko dla uczestników postępowania. A na awizach też
    pojawia się ostatnio np że w postępowaniu adminstracyjnym.

    > Mogę zrozumieć, że listonosz rozgada, ale i tak już nam sempiternę obrobi,
    > wiedząc, że interesuje się nami dana instytucja...

    Doręczyciel nie może tak działać, ale nie o to chodzi tylko o to, że jak
    informacja jest dostępna tylko dla uczestników postępowania to czemu miałoby
    to rozszerzać się na doręczyciela.