  • 1. Data: 2013-02-16 07:48:20
    Temat: Czy to już pornografia?
    Od: z...@g...com

    Dzień Dobry.
    Natknąłem się w internecie na ogólnodostępnym forum na następujący obrazek,
    wykorzystany jako sygnatura:
    http://img696.imageshack.us/img696/2482/25835385.png
    Chciałem zapytać, czy to już jest pornografia, czy tylko sugestywna erotyka? Czy
    można coś takiego publikować w ogólnodostępnym miejscu?
    Dziękuję za opinie.
    Zygmunt

  • 2. Data: 2013-02-16 10:44:09
    Temat: Re: Czy to już pornografia?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.02.2013 07:48, z...@g...com pisze:

    > Chciałem zapytać, czy to już jest pornografia,

    Pornografią jest twoje nieprawidłowe formatowanie listów.

    Zawijaj wiersze!

  • 3. Data: 2013-02-16 12:02:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-16 07:48:20 +0100, z...@g...com said:

> [...]
    > ący obrazek, wykorzystany jako sygnatura:
    > http://img696.imageshack.us/img696/2482/25835385.png
    > Chciałem zapytać, czy to już jest pornografia

    Jeśli spełnia definicję, to tak.
    A jeśli nie, to nie.

    > Czy można coś takiego publikować w ogólnodostępnym miejsc
    > u?

    To zależy od tego, jak zakwalifikuje to prokurator, do którego zgłosi
    się podniecony, tfu! oburzony.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-02-16 17:16:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Chciałem zapytać, czy to już jest pornografia, czy tylko sugestywna
    > erotyka? Czy można coś takiego publikować w ogólnodostępnym miejscu?

    dla normalnego zdrowego sensownie wychowanego człowieka to normalne seksowne
    zdjecie kobiety...

    dla nawiedzonego zahamowanego zboczka to straszliwa pornografia.

  • 5. Data: 2013-02-16 17:24:29
    Od: j...@g...com

    > dla normalnego zdrowego sensownie wychowanego człowieka to normalne seksowne
    >
    > zdjecie kobiety...
    >

    > dla nawiedzonego zahamowanego zboczka to straszliwa pornografia.

    Znaczy można poprosić o zdjęcie pańskiej zony w takiej normalnej pozie? :)

  • 6. Data: 2013-02-16 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Znaczy można poprosić o zdjęcie pańskiej zony w takiej normalnej
    > pozie? :)

    w polskim prawie nikt nie może zabronić ci poprosić...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 7. Data: 2013-02-17 11:06:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Znaczy można poprosić o zdjęcie pańskiej zony w takiej normalnej
    > pozie? :)

    wystarczy że wszędzie sa zdjęcia twoje matuli w takich pozach.

  • 8. Data: 2013-02-17 11:47:33
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    z...@g...com wrote:
    > Chciałem zapytać, czy to już jest pornografia, czy tylko
    > sugestywna erotyka? Czy można coś takiego publikować w
    > ogólnodostępnym miejscu? Dziękuję za opinie. Zygmunt

    Osoba na zdjęciu przykłada ucho do podłogi w celu dokonania czynu
    zabronionego okreslonego w art. 267 § 3 k.k.