  • 1. Data: 2013-02-17 17:12:25
    Temat: Pocztówki z sądu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Dostałem dzisiaj wezwanie z sądu w pewnej sprawie z wypisanym na kopercie
    jej terminem. Co to k... jest ?!

  • 2. Data: 2013-02-17 17:50:11
    Temat: Re: Pocztówki z sądu
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Dostałem dzisiaj wezwanie z sądu w pewnej sprawie z wypisanym na kopercie
    > jej terminem. Co to k... jest ?!
    Często tak jest, nie wiem czy zawsze.

  • 3. Data: 2013-02-17 18:51:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Często tak jest, nie wiem czy zawsze.

    To się pytam co to k... jest ?! Sąd przeszedł na wysyłanie pocztówek ?!

  • 4. Data: 2013-02-17 18:58:38
    Od: leon <l...@h...pl>

    Dnia 17-02-2013 o 18:51:46 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał(a):

    > Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > To się pytam co to k... jest ?! Sąd przeszedł na wysyłanie pocztówek ?!

    Jeżeli nie poleconym to nic nie dostałeś.

    leon

    --
    Anihilacja pary smoków o przeciwnych amokach w polu ogólnego bezhołowia -
    Lem

  • 5. Data: 2013-02-17 19:35:22
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Jeżeli nie poleconym to nic nie dostałeś.

    Oni tak polecone wysyłąją. Polecony , w środku druk wypełniony, a na
    zewnątsz, z pszodu koperty pieczątka z wypełnionymi pozycjami, podane słowo
    termin, potem data i godzina.
    Nie wiem czy to legalne. Ale na pewno mafi ułatwia mieszanie ludziom w
    zyciorysie.
    A to światło wyłączą dzień pszed, a to pociąg lub autobus się spuźni, ....

  • 6. Data: 2013-02-17 19:45:08
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-17 18:58:38 +0100, leon <l...@h...pl> said:

    > ztówek ?!
    >
    > Jeżeli nie poleconym to nic nie dostałeś.

    Prawo nie zabrania polecania pocztówek.
    (a od kiedy data jest czymś tajnym i wrażliwym?)

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-02-17 20:14:21
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Prawo nie zabrania polecania pocztówek.
    > (a od kiedy data jest czymś tajnym i wrażliwym?)

    Dziwne pyatnie zadajesz.
    Mi bezprawnie odmuwiono ksera kilku akt sprawy , w sądzie pracy, gdzie
    sprawy są jawne, a ja stroną. Ten sam sąd jednak wszystkim pokazuje daty
    rozpraw.
    Że jest to dana ważna i powinna być hroniona to oczywiste, ponieważ gdy
    wszyscy znają datę rozprawy łatwo utrudniać dojazd, pszygotowanie do
    rozprawy itp.

  • 8. Data: 2013-02-17 22:35:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Prawo nie zabrania polecania pocztówek.
    > (a od kiedy data jest czymś tajnym i wrażliwym?)

    Więc właśnie jest pytanie czy data rozprawy dla nie-stron jest czy nie jest
    tajna. Czuję, że nie jest bo inaczej sprawa byłaby oczywista.

  • 9. Data: 2013-02-17 22:37:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Że jest to dana ważna i powinna być hroniona to oczywiste, ponieważ gdy
    > wszyscy znają datę rozprawy łatwo utrudniać dojazd, pszygotowanie do

    Taki sobie argument. Strony wzajemnie wiedzą o wszystkim. Tylko czemu może
    wiedzieć o tym listonosz albo odbiorca lokator, który przesyłkę mógł odebrać
    ?

  • 10. Data: 2013-02-18 01:17:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Więc właśnie jest pytanie czy data rozprawy dla nie-stron jest czy nie
    > jest tajna. Czuję, że nie jest bo inaczej sprawa byłaby oczywista.

    Nie jest.

    wisi w sadzie, kazdy moze sobie przeczytac