  • 1. Data: 2005-06-09 17:44:53
    Temat: Poco ludzie kupuja pistolety.....
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    ..........i inna "bron" na srut?

    Przeciez to nadal jest "bron" a nie bron.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-06-09 18:05:45
    Temat: Re: Poco ludzie kupuja pistolety.....
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ..........i inna "bron" na srut?
    >
    > Przeciez to nadal jest "bron" a nie bron.

    dla bezpieczen stwa?

    obejrzyj soibie kilka odcinkow 997 i takich pytan nie zadawaj.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 3. Data: 2005-06-09 18:07:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > ...........i inna "bron" na srut?
    >
    > Przeciez to nadal jest "bron" a nie bron.

    żeby wydawało im się, że są bezpieczni.
    Po za tym również do innych celów.
    Np. do postrzelania sobie do tarczy, tudzież czasmi do kotów, jak się
    jakiemuś idiocie sprzeda i takie tam inne zastosowania.

  • 4. Data: 2005-06-09 18:25:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek23 wrote:
    > ..........i inna "bron" na srut?
    >
    > Przeciez to nadal jest "bron" a nie bron.

    A widziałeś kiedyś skutki trafienia dubeltówką nabitą śrutem w twarz?

    Chyba, że masz na myśli wiatrówki. A wiatrówki są do zabawy - podobnie
    jak łuki czy te z kulkami z farbą (tylko w odróżnieniu od tych ostatnich
    dwoma poprzednimi strzela się do tarczy, a nie do istot żywych :) -
    pomijam przypadki patologiczne )

  • 5. Data: 2005-06-09 18:40:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > jak łuki czy te z kulkami z farbą (tylko w odróżnieniu od tych ostatnich
    > dwoma poprzednimi strzela się do tarczy, a nie do istot żywych :) -

    Łuk jest potwornie skuteczną bronią, jak się tylko umie nią posługiwać.

  • 6. Data: 2005-06-09 18:52:46
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Łuk jest potwornie skuteczną bronią, jak się tylko umie nią posługiwać.

    i bezglosna...

  • 7. Data: 2005-06-09 19:09:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Oj cyba dla bezpieczenstwa to nie bardzo, bo przeciez wyciagniecie broni
    budzi wieksza agresje .......pozatym co jesli bandyta ma prawdziwa?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2005-06-09 21:02:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    sAndrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:d8a1iq$51e$1@opal.futuro.pl:

    > A widziałeś kiedyś skutki trafienia dubeltówką nabitą śrutem w
    > twarz?
    Ja NIE widziałem jako pacholę, facet który dostał postrzał NIE
    miał twarzy. Przynajmniej w trumnie jej nie było.

    > Chyba, że masz na myśli wiatrówki. A wiatrówki są do zabawy -
    > podobnie jak łuki czy te z kulkami z farbą
    I do tejże zabawy o wiele bezpieczniejsze.

    Zgaduję jednak, że przedpiścy chodziło o to, dlaczego ludzie kupują
    te wiatrówki/straszaki/atrapy traktując je jako swoistą "broń".
    Też takiego podejścia nie rozumiem,
    ale się tym na newsach nie chwalę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-06-09 21:40:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    By trenować strzelanie. Do strzelania z normalnej broni trzeba spełnić
    wiele warunków. oka w ogródku nie potrenujesz z czegoś takiego. Nie
    potrenujesz "wejścia dynamicznego" w starym domku. A takim śrutowym
    spokojnie można, nie zastąpi normalnej broni, ale przy szkoleniu pomaga.

  • 10. Data: 2005-06-09 22:48:53
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > spokojnie można, nie zastąpi normalnej broni, ale przy szkoleniu pomaga.

    tia... a pozniej sie taki amator kulek dziwi ze mu odrzut
    urywa nadgarstek i w uszach dzwoni <:

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com