    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pochód marszowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 12 Nov 2018 13:11:26 +0100

    Dnia Sun, 11 Nov 2018 01:58:05 +0200, Animka napisał(a):

    > Wtedy chyba byłam. Dziękuję za przypomnienie. Gierek pięknie przemawiał,

    Gierek to nie lata 80-te

    > Widzisz tam milicję? Ja nie widzę.

    Telewizja juz dobrze wiedziala, co ma pokazac, a czego nie.
    W latach 70-tych na pochodach jej nie bylo,

    Ale 85 ... gdies tam z boku chyba Zomo stało ... a moze nie ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Jo966ecPMFs

    3 maja
    https://www.youtube.com/watch?v=g0INe4qome0

    > Chyba nie. Ludzie sami lecieli w podskokach, spotkać się ze swoimi
    > kolegami i koleżankami. To było wielkie święto. Nasze-Polaków.Nadzieja

    W latach 70-tych kto sie chcial przejsc na festyn obok pochodu, ten
    poszedl dobrowolnie. Ale kto musial transparent niesc, ten nie mogl
    pojsc obok, wiec tak chetnie chyba nie szedl. Wiec trzeba go bylo
    przekonac, ze musi :-)

    A potem spoleczenstwo sie zmienilo, i przekonac bylo trudniej :-)

    > To jest zasługa Bolka. Po trupach do władzy dla siebie i swoich kolesi.

    Jeden Bolek by tego nie zrobil. Widac i reszta byla niezadowolona.

    Do Solidarnosci zdazylo sie zapisac 10 mln ludzi - widac byli
    niezadowoleni. A to juz wina Gierka i towarzyszy.

    J.