  • Data: 2005-01-10 12:15:06
    Temat: Re: Pobyt za granicą, w wezwanie do sądu.
    Od: "turysta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Patrz: ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
    >
    > Wyjazd na ponad 2 miesiące trzeba zgłosić (wymeldować się) - Art. 15.
    > ust.3.

    Ale checa!! Qźwa troszkę jestem zaskoczony, tym bardziej, że już chyba nie
    zdążę z tym wymeldowaniem. W przywołanej przez Ciebie ustawie (w rozdziale o
    karach), jest mowa o kodeksie wykroczeń. Sprawdziłem i faktycznie art. 147
    mówi, że mogę zostać ukarany ograniczeniem wolności, grzywną lub naganą.
    Nic. Dzięki Wszystkim i pozdrawiam. (A jechać i tak muszę :) )