  • 1. Data: 2008-09-04 12:29:52
    Temat: Pobicie? Udzial w bojke..parodia
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Juz pisalem o tym ale ...w skrocie.Szlem z kumplem i dziewczyna, odprowadzic
    kolege na przystanek, na przystanku siedzialo 3 chlopakow, nieznajomych,
    obok przystanku stal samochod, niechcaca rzucilem torebke foliowa i
    zatrzymala sie na lusterku tego samochodu.Dwie osoby z przystanku wstali i
    zaczeli sie "dymic", jeden z nich byl pewnie nacpany bo caly czas powtarzal
    "MAM NERWY", " CHCE SIE BIC" itd, gadanie z nimi nic nie dalo, tylko chcial
    wyskoczyc na solowke z moim kumplem(16 lat) On w wieku ok 25. I zaczeli sie
    bic, i ten moj kumpel wpieprzy mu(dostal 3 razy z reki) pozniej moja
    dziewczyna zabrala nas do domu zeby nie robic jakiejs boruty.Bo zauwazyla ze
    osoba ktora siedzi na przystanku po kogos dzwoni. Teraz bylem na komendzie
    jako swiadek i chca podac mojego kumpla jako winnego POBICIA !!!, a mnie o
    UDZIAL W BOJCE...przeciez to parodia. Przeciez to oni sprowokowali cale
    zajscie. A pozatym zeby bylo pobicie to musza byc 2 osoby na jedna, w tym ze
    ta osoba sie broni, a on ta cala bojke sprowokowal. Ten koles zrobil sobie
    obdukcje i ma nos zlamany, tylko sa jaja takie ze on wogule go w nos nie
    uderzyl tylko w luk brwiowy..alee 2-3 tygodnie wczesniej dostal od kogos i
    wtedy mu nos zlamali, tylko nie zglosil tego na Policje, bo dostal za
    nielegalne rzeczy, nie bede pisal o jakie. I mysle ze teraz chce wyciagnac
    od mojego kumpla jakies pieniadze ze mu "zlamal nos" itp. (a co do tego ze
    go pobili wczesniej to jest paru swiadkow)
    Na dniach bedzie sprawa.
    Co o tym myslicie?

  • 2. Data: 2008-09-04 12:38:12
    Temat: Re: Pobicie? Udzial w bojke..parodia
    Od: c...@p...onet.pl

    skoro pytasz co ja o tym sądzę, to myslę że jeżeli jak Twój kumpel
    masz 16 lat - to nie zdasz matury z języka polskiego.

    M.

  • 3. Data: 2008-09-04 12:40:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    NOFX pisze:

    > Witam

    o jezu.

    primo inwestycja w słownik i kurs poprawnej polszczyzny.

    secundo wasz kumpel ma 2 świadków (ciebie i tą dziewczynę), do sądu i
    bronić się. Podać świadków poprzedniego pobicia i argumentować że nie są
    to obrażenia z zaistniałej sytuacji, odwracać kota ogonem, że się
    broniliście i że dziewczynę pewnie zgwałcić chcieli :P

    No ale polskie sady to jeden wielki burdel i niewiadoma więc wyrok może
    być rożny.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2008-09-04 17:44:24
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    NOFX pisze:

    > Co o tym myslicie?

    Dobra rada na przyszłość - nie bić w twarz. Poważnie - kop w jaja, czy
    cios w splot unieszkodliwia równie skutecznie a obdukcję może sobie
    robić do usr... marysi ;)

    --
    |-----> Michał "Stiopa" Hubicki <---------------------------|
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 5. Data: 2008-09-04 18:53:21
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 04 Sep 2008 19:44:24 +0200, Misiek napisał(a):

    > Dobra rada na przyszłość - nie bić w twarz. Poważnie - kop w jaja, czy
    > cios w splot unieszkodliwia równie skutecznie a obdukcję może sobie
    > robić do usr... marysi ;)

    A pozatym lekarz chyba umie stwierdzic czy nos byl zlamany wczoraj czy
    tydzien wczesniej. Wyjdzie to klamstwo i sad juz swoje bedzie wiedzial
    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-09-05 19:39:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > A pozatym lekarz chyba umie stwierdzic czy nos byl zlamany wczoraj czy
    > tydzien wczesniej. Wyjdzie to klamstwo i sad juz swoje bedzie wiedzial

    Hehehe. O święta naiwności ;)

  • 7. Data: 2008-09-05 21:00:58
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Fri, 05 Sep 2008 21:39:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Hehehe. O święta naiwności ;)

    no dobra, sad sadem, ale dane o nosie powinny zostac gdzies zapisane i moga
    pomoc w ew apelacjach czy cos
    --
    marcin

  • 8. Data: 2008-09-05 22:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > no dobra, sad sadem, ale dane o nosie powinny zostac gdzies zapisane i moga
    > pomoc w ew apelacjach czy cos

    Cóż, zręczny zawodowy kłamca (a.k.a. "adwokat") powie, że jeden lekarz
    został zasugerowany (mocą a'la rycerz Jedi), drugi biegły powie, że nie
    jest w stanie stwierdzić i że różnie bywa, a sąd to kupi.