  • 1. Data: 2008-09-03 20:52:18
    Temat: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: alebum <f...@f...pl>

    Cześć.
    Mam takiego "niezwalnianego" pracownika, który ciągle choruje, albo ma
    urlop (raczej "choruje").
    W tej chwili akurat jest na urlopie do piątku, natomiast jestem PEWIEN,
    że w poniedziałek przyniesie mi zwolnienie.
    Nie mogę zwolnić pracownika jak jest na urlopie ani jak jest na
    zwolnieniu. A czy mogę go zwolnić w SOBOTĘ, pomiędzy urlopem a zwolnieniem?

    Baaaardzo będę wdzięczny za info.
    pozdrawiam

    --
    tusze, tonery, folie do faksów
    http://www.fajnysklep.pl

  • 2. Data: 2008-09-03 21:06:09
    Temat: Re: czy mogę zwolnić pracownika w sobote?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:48bef902$1@news.home.net.pl alebum
    <f...@f...pl> pisze:

> [...]
    > zwolnieniu. A czy mogę go zwolnić w SOBOTĘ, pomiędzy urlopem a
    > zwolnieniem? Baaaardzo będę wdzięczny za info.
    Pewna szansa jest (widać, że twoja wiedza w zakresie podstaw prawa pracy
    jest żenująca, nie powinieneś być pracodawcą).
    A tak BTW - daj jakieś namiary na niego, trzeba mu powiedzieć jak ci to
    skutecznie uniemożliwić. ;)

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-09-03 21:34:45
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Jotte pisze:
> [...]
    > jest żenująca, nie powinieneś być pracodawcą).
    > A tak BTW - daj jakieś namiary na niego, trzeba mu powiedzieć jak ci to

    Aleś ty dowcipny....

  • 4. Data: 2008-09-03 21:58:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    alebum wrote:
> [...]
    > Nie mogę zwolnić pracownika jak jest na urlopie ani jak jest na
    > zwolnieniu. A czy mogę go zwolnić w SOBOTĘ, pomiędzy urlopem a zwolnieniem?

    jak ci się uda mu to w sobotę wręczyć

  • 5. Data: 2008-09-03 22:00:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9n19o$5r7$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > jak ci się uda mu to w sobotę wręczyć
    Niekoniecznie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-09-03 22:55:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9n19o$5r7$2@inews.gazeta.pl witek

    > Niekoniecznie.

    co niekoniecznie
    niekoniecznie sie uda, czy niekoniecznie w sobote?

  • 7. Data: 2008-09-03 23:14:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9n4k5$foi$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > co niekoniecznie
    > niekoniecznie sie uda, czy niekoniecznie w sobote?
    Przede wszystkim niekoniecznie wręczyć.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-09-03 23:56:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:g9n4k5$foi$1@inews.gazeta.pl witek

    > Przede wszystkim niekoniecznie wręczyć.

    jak chcesz miec pewnosc ze się zapoznał to raczej wręczyć.

  • 9. Data: 2008-09-04 00:43:19
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    news:g9mu82$2vk$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości
    > Pewna szansa jest (widać, że twoja wiedza w zakresie podstaw prawa pracy
    > jest żenująca, nie powinieneś być pracodawcą).

    A co to ma do rzeczy? Nie powinien być prawnikiem z zakresie prawa pracy,
    ale pracodawcą może być. Możliwe, że nie zna się też na serwisie samochodów
    dostawczych i czy to znaczy, że ma takich nie kupować do firmy? Pracodawca
    jest od dawania pracy a nie od znania się na wszystkim, bo inaczej musiałby
    całe życie się dokształcać zamiast prowadzić firmę.
    Od księgowości ma się księgową albo biuro księgowe a od prawa pracy
    prawników albo idzie po poradę do biura prawniczego. Samochody dostawcze
    serwisuje się w serwisie a pracownik powinien pracować a nie żerować na
    czyjejś ciężkiej pracy. Proste jak drut.

    A koledze alebum radzę poradzić się prawdziwego prawnika (tak, będzie to
    kosztować, ale zakładam, że "tusze, tonery, folie do faksów" też nie są za
    darmo rozdawane) i życzę powodzenia w wywaleniu darmozjada.

    --
    Max

  • 10. Data: 2008-09-04 02:46:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9n86n$foi$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > jak chcesz miec pewnosc ze się zapoznał to raczej wręczyć.
    No to znajdź go a potem goń.
    Ze świadkami-szybkobiegaczami najlepiej i kamerami.

    --
    Jotte