    From: "NOFX" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie? Udzial w bojke..parodia
    Date: Thu, 4 Sep 2008 14:29:52 +0200

    Witam
    Juz pisalem o tym ale ...w skrocie.Szlem z kumplem i dziewczyna, odprowadzic
    kolege na przystanek, na przystanku siedzialo 3 chlopakow, nieznajomych,
    obok przystanku stal samochod, niechcaca rzucilem torebke foliowa i
    zatrzymala sie na lusterku tego samochodu.Dwie osoby z przystanku wstali i
    zaczeli sie "dymic", jeden z nich byl pewnie nacpany bo caly czas powtarzal
    "MAM NERWY", " CHCE SIE BIC" itd, gadanie z nimi nic nie dalo, tylko chcial
    wyskoczyc na solowke z moim kumplem(16 lat) On w wieku ok 25. I zaczeli sie
    bic, i ten moj kumpel wpieprzy mu(dostal 3 razy z reki) pozniej moja
    dziewczyna zabrala nas do domu zeby nie robic jakiejs boruty.Bo zauwazyla ze
    osoba ktora siedzi na przystanku po kogos dzwoni. Teraz bylem na komendzie
    jako swiadek i chca podac mojego kumpla jako winnego POBICIA !!!, a mnie o
    UDZIAL W BOJCE...przeciez to parodia. Przeciez to oni sprowokowali cale
    zajscie. A pozatym zeby bylo pobicie to musza byc 2 osoby na jedna, w tym ze
    ta osoba sie broni, a on ta cala bojke sprowokowal. Ten koles zrobil sobie
    obdukcje i ma nos zlamany, tylko sa jaja takie ze on wogule go w nos nie
    uderzyl tylko w luk brwiowy..alee 2-3 tygodnie wczesniej dostal od kogos i
    wtedy mu nos zlamali, tylko nie zglosil tego na Policje, bo dostal za
    nielegalne rzeczy, nie bede pisal o jakie. I mysle ze teraz chce wyciagnac
    od mojego kumpla jakies pieniadze ze mu "zlamal nos" itp. (a co do tego ze
    go pobili wczesniej to jest paru swiadkow)
    Na dniach bedzie sprawa.
    Co o tym myslicie?