  • 21. Data: 2008-08-10 11:23:19
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:g7mft1$mkl$1@news.onet.pl...

    > Pierdolisz jak potlczony, zycze ci calej kawalkady rownie praworzadnych
    > kierowcow jak ty. Ale zebys ty stal na podporzadkowanej.
    > Dluuuuuuuuuuuuuuugo.

    Najpierw zastanów się zanim coś palniesz. Lepiej niech ktoś stoi
    dłuuuuuuuuuuuuugo, niż ktoś jadący drogą z pierwszeństwem przy dużej
    prędkości zastanawiał się, co robi kierujący pojazdem poprzedzającym go. Jak
    zdąży wymyślić zabawę w kulturę, to masz szczęście, bo niektórzy jadąc
    drogą z pierwszeństwem przejazdu nie mieli tego szczęścia.
    --
    Maluch

  • 22. Data: 2008-08-10 11:25:43
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Pierdolisz jak potlczony, zycze ci calej kawalkady rownie praworzadnych
    > kierowcow jak ty. Ale zebys ty stal na podporzadkowanej.
    > Dluuuuuuuuuuuuuuugo.

    > Ma tyle, ze jesli zaden z nich nie wykaze sie grzecznoscia to beda stac
    > tak do zesranej smierci.
    > Na drodze rowniez obowiazuje grzecznosc i kultura, ale to jak widze
    > element tobie obcy.

    Kuturą, to zajmij się jak bedziesz z panienką w kawiarni. A na drodze
    zacznij się kierować rozsądkiem, bo kultura może doprowadzić do tragedi.
    --
    Maluch

  • 23. Data: 2008-08-10 11:31:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Maluch pisze:
    > Kuturą, to zajmij się jak bedziesz z panienką w kawiarni. A na drodze
    > zacznij się kierować rozsądkiem, bo kultura może doprowadzić do tragedi.

    Rozsadkiem? Ktos tu mamrotal nad wyzszoscia prawa nad wszelkimi innymi
    czynnikami.
    Ustal to moze sam ze soba bo z posta na post zmiania ci sie siatopoglad.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 24. Data: 2008-08-10 11:35:35
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Rozsadkiem? Ktos tu mamrotal nad wyzszoscia prawa nad wszelkimi innymi
    > czynnikami.
    > Ustal to moze sam ze soba bo z posta na post zmiania ci sie siatopoglad.

    Przepisy i zdrowy rozsądek zamiast zabawy w kulturę.
    --
    Maluch

  • 25. Data: 2008-08-10 11:36:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Maluch pisze:
    > Najpierw zastanów się zanim coś palniesz. Lepiej niech ktoś stoi
    > dłuuuuuuuuuuuuugo, niż ktoś jadący drogą z pierwszeństwem przy dużej
    > prędkości zastanawiał się, co robi kierujący pojazdem poprzedzającym go.

    On sie nie ma zastanawiac, on ma zgodnie z twoim bozyszczem-PRAWEM
    zachowac taka odleglosc od poprzedzajacego, zeby nie musial "sie
    zastanawiac" tylko normalnie zahamowac. Ze o przedkosci "zgodnej z
    warunkami panujacymi..." przez litosc nie wspomne.

    > Jak zdąży wymyślić zabawę w kulturę, to masz szczęście, bo niektórzy
    > jadąc drogą z pierwszeństwem przejazdu nie mieli tego szczęścia.

    Owszem, nie mieli szczescia, czy tez bardziej rozsadku, sa na cmentarzu
    w dzielnicy "ci co mieli pierwszenstwo".

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 26. Data: 2008-08-10 11:39:53
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    > To jawne skurwysynstwo.

    jasne.. ale prawo jest prawem.... i tu jest problem. Dlatego ja rzadko kiedy
    wierze "wpuszczającym".

    Easy

  • 27. Data: 2008-08-10 11:42:00
    Od: "Easy" <e...@m...org>

> [...]
    > tak do zesranej smierci.
    > Na drodze rowniez obowiazuje grzecznosc i kultura, ale to jak widze

    ale grzecznosc i kultura w tym wypadku ma sie nijak do prawa.
    Ja tez uwazam ze zdrowy rozsadek ułatwia zycie, sama czesto wpuszczam ludzi,
    nieco rzadziej sama korzystam z miłych gestów.
    ale w dalszym ciagu nie ma to nic wspolnego z PRAWEM.....

    Easy.

  • 28. Data: 2008-08-10 11:45:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Easy pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > jasne.. ale prawo jest prawem.... i tu jest problem. Dlatego ja rzadko kiedy
    > wierze "wpuszczającym".

    Ja czekam, az sie gosc zatrzyma, wtedy nie ma szans na "zmiane zdania".
    Ale w swej dlugoletniej karierze kierowcy (ok 800kkm) NIGDY nie
    spotkalem sie z nauzyciem zwiazanym z wpuszczeniem.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 29. Data: 2008-08-10 11:46:25
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > On sie nie ma zastanawiac, on ma zgodnie z twoim bozyszczem-PRAWEM

    A na kursie to są wykłady z kultury i filozofii, a nie z PoRD.

    > zachowac taka odleglosc od poprzedzajacego, zeby nie musial "sie
    > zastanawiac" tylko normalnie zahamowac. Ze o przedkosci "zgodnej z
    > warunkami panujacymi..." przez litosc nie wspomne.

    O jakiej bezpiecznej odległości mówisz w stosunku do stojącego pojazdu?
    Zachowam się kulturalnie i nie będę pytał czy masz chociaż kartę woźnicy?.
    --
    Maluch

  • 30. Data: 2008-08-10 11:49:55
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Easy pisze:
> [...]
    > nieco rzadziej sama korzystam z miłych gestów.
    > ale w dalszym ciagu nie ma to nic wspolnego z PRAWEM.....

    Oczywiscie, ze nie ma nic wspolnego z prawem. Prawo nie jest w stanie
    opisac calej rzeczywistosci. Po to ludzie maja mózgi i niektorzy z nich
    korzystaja.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm