  • 141. Data: 2021-10-27 14:30:23
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2021 o 14:18, Olin pisze:
    > Paszport tymczasowy nie zawiera danych biometrycznych.

    Ale pozostałe już zawiera. Można wówczas daktyloskopować klienta celem
    ustalenia, czy nie posiada innej tożsamości.

    --
    Robert Tomasik

  • 142. Data: 2021-10-27 14:34:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To podziel się z nimi swoim odbytkiem.

    -----
    > mieli pecha urodzić się w jakimś chujowym miejscu, gdzie rządzi niepiśmienny idiota
    ze swoimi kolegami z karabinami ze złotymi

  • 143. Data: 2021-10-27 14:44:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 14:29:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A jak sądzisz?

    Sądzę, że rutynowo ściemniasz, dlatego pytasz, co sadzę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 144. Data: 2021-10-27 14:45:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 27 Oct 2021 14:30:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale pozostałe już zawiera.

    Ale biometryczne miał zawierać, a nie zawiera.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 145. Data: 2021-10-27 14:50:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > -narobimy kłopotów społecznych możnym sąsiadom.
    > -naruszymy sporo własnego i miedzynarodowego prawa.
    > -będziemy mieli trudności w zakwaterowaniu, leczniu, żywieniu, i w
    > urzędowej robocie. Brak bazy mieszkaniowej, specjalistycznego personelu.
    > -wywołamy, począwszy od pewnego progu, odruch buntu w własnym
    > społeczeństwie.
    > -napędzimy gotówki Łukaszence i jego klice.
    > Jesli zdajesz sobie z tego sprawę, proszę przedstaw konkretne sposoby
    > zaradzenia wymienionym trudnościom.
    >
    > Popatrz, pytam cię o zdanie, niczego nie sugerując :) Masz okazję się

    Ale nie mam ochoty się powtarzać i pisać w kółko to samo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 146. Data: 2021-10-27 20:55:36
    Temat: Re: Po co wymagać od uchodźców/"uchodźców" zgłaszania się na przejściu granicznym?
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Czy odcisk palca jest w bazach danych np. zakazów wjazdu Schengen lub
    > zagrożenia bezpieczeństwa (terrorystów lub podejrzanych "że mogą").
    > To drugie *jak będę wiedzieć że się będzie sprawdzać* powinno trafiać się
    > rzadko a to pierwsze przestanie być do ominięcia prostym sfałszowaniem
    > papierów lub brakiem papierów.

    Tak, geniuszu, facet z jakiejś syryjskiej wiochy nigdy w życiu nie
    daktyloskopowany, a ty będziesz go po bazach szukał.

    > Po kiego wuja Wielkie Braty wprowadziły paszporty biometryczne?

    Tak, takie paszporty są normą w Iraku, Syrii itp.

    > Ja obstawiam na 70% że przez najbliższy rok "poważna napaść"
    > (czyli jak dla mnie z bronią w ręku) na Straż Graniczną
    > konwojującą uchodźców/"uchodźców" się trafi.

    Tego wymaga racja stanu.

  • 147. Data: 2021-10-27 21:41:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Tak, geniuszu, facet z jakiejś syryjskiej wiochy nigdy w życiu nie
    > daktyloskopowany, a ty będziesz go po bazach szukał.

    Jak go raz *formalnie* wydalili z Schengen zakazem to nie będzie?

    > Tak, takie paszporty są normą w Iraku, Syrii itp.

    Jak kogoś wypuścili z Kubańskiego Więzienia (USA) to mu odcisków nie
    pobrali? Zagwarantujesz *KRÓTKOWZROCZNY ZAŚLEPIONY IDIOTO* że nikt nie
    skorzysta z okazji i się nie wmiesza w imigrantów szczególnie jak się
    będą tłumnie wpierdalać z ominięciem kontroli? A jako minimum będzie
    utrudnienie+ zmiany tożsamości grubo po przekroczeniu granicy.

    --
    A. Filip

  • 148. Data: 2021-10-28 00:48:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2021 o 20:55, n...@o...pl pisze:
    > Tak, geniuszu, facet z jakiejś syryjskiej wiochy nigdy w życiu nie
    > daktyloskopowany, a ty będziesz go po bazach szukał.

    Ale jak już choć raz wjedzie i zostanie daktyloskopowany, to będzie
    wiadomo, że był i pod jaką tożsamością.

    --
    Robert Tomasik

  • 149. Data: 2021-10-28 00:51:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Ale jak już choć raz wjedzie i zostanie daktyloskopowany, to będzie
    > wiadomo, że był i pod jaką tożsamością.

    Ludzie którzy widząc jeden problem zapominają o innych
    problemach/zagrożeniach są groźni dla otoczenia IMHO.

    --
    A. Filip

  • 150. Data: 2021-10-28 00:51:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2021 o 14:45, Olin pisze:

    > Ale biometryczne miał zawierać, a nie zawiera.

    Po co nam te dane z paszportu? Sami sobie go zdaktyloskopujemy i
    umieścimy w bazie danych z danymi z paszportu. Mniejsze znaczenie ma to,
    czy mamy prawidłowe dane. Krytyczne, byśmy wiedzieli, czy goi już
    wcześniej nie wydaliliśmy, albo nie posługiwał się inną tożsamością.

    --
    Robert Tomasik