  • 91. Data: 2021-10-25 20:04:13
    Temat: Re: Policja z Belgii pomaga w Luxemburgu
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Poświęcić z cudzego każdy potrafi. Powiedz co poświęcisz ze swojego.

    p.Maciejeski widzę w kontrze do swojego fumfla Kviata, coś się musiało stać.
    Może Staśka oglądałeś:) Coś widzę mr.Maciejeski przesunął kuper lekko na prawo,
    nie jakoś bardzo, ale tyle iż da się wychwycić owo przesunięcie.
    Słuszny krok.

  • 92. Data: 2021-10-25 20:17:44
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 25.10.2021 o 19:29, J.F. pisze:

    >Ale jak odstraszać? Strzelać,

    Strzelac na postrach ... kto wie, moze i do tego dojdzie.

    >czy tak jak obecnie trzymać ich w lesie na chłodzie?

    Przeciez to Lukaszenka ich trzyma. Albo sami sie trzymaja.
    Niech wracaja do cieplego hotelu :-P

    >Mieszkam już w państwie wyznaniowym. Przywykłem.

    Ale nie chcesz, nieprawdaz?

    Wiec zalozmy, ze za 5-10 lat uda sie zmniejszyc wyznaniowosc naszego
    panstwa ... a potem sie nagle okaze, ze obywatele sobie zycza panstwa
    wyznaniowego.
    I to wedle islamskich regul.

    J.

  • 93. Data: 2021-10-25 20:32:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 11:04:13 -0700 (PDT), Astralny Rębajło napisał(a):

> [...]
    > Może Staśka oglądałeś:) Coś widzę mr.Maciejeski przesunął kuper lekko na prawo,
    > nie jakoś bardzo, ale tyle iż da się wychwycić owo przesunięcie.

    Uważasz że można być tylko za albo przeciw? Prymitywne. Kviat
    niejednokrotnie pisze mądrze ale jak każdemu, i jemu w zacietrzewieniu
    zdarza się błąd. I nie próbuj mnie zaszufladkować do prawicy czy lewicy,
    jestem ponad te naiwne kategorie. A tobie można więcej zarzucić niż
    Kviatowi, aczkolwiek też zdarzają ci się dobre wypowiedzi.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 94. Data: 2021-10-25 20:59:36
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Kfiatuś-Piotr wpuszcza 10 milionów żeby przyciągnąć kolejne 20 milionów,
    > potem 50 milionów, aż po miliard?

    10 milionów to sobie samo wejdzie, bez pytania ciebie o zgodę
    I jeszcze możesz oberwać :P

    > Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

    W twoim przypadku na pewno. Salvini też się o tym przekonuje.

  • 95. Data: 2021-10-25 21:03:04
    Od: n...@o...pl

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Poświęcić z cudzego każdy potrafi. Powiedz co poświęcisz ze swojego.

    A ty to z tych co myślą, że fundusze dla KK i faszystów spadają z nieba?

  • 96. Data: 2021-10-25 21:13:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > A ty to z tych co myślą, że fundusze dla KK i faszystów spadają z nieba?

    Z nieba spadają tylko fundusze dla LGBT-IQ i stalinowskich antyfaszystów?

    --
    A. Filip

  • 97. Data: 2021-10-25 21:46:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 21:03:04 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > A ty to z tych co myślą, że fundusze dla KK i faszystów spadają z nieba?

    Nie, ja z tych co odróżniają prywatne od państwowego. Czyli dostrzegają
    *dysponenta*.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2021-10-25 22:17:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 16:02, Kviat pisze:
    > Ci ludzie też chcą normalnie żyć.

    Na świecie jest masa niegodziwości, ale czemuś się uparł ją cała tu do
    nas zaimportować? Wszystkiego nie naprawimy. Można po troszkę polepszać.

    --
    Robert Tomasik

  • 99. Data: 2021-10-25 22:20:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.10.2021 o 12:19, n...@o...pl pisze:

    > Że pomysł "niewpuszczanie na wszelki wypadek" jest bzdurny. Wiesz z ilu państw
    > wpuszczamy obywateli bez żadnej kontroli, nawet granicznej?

    Spoza Schengen?

    --
    Robert Tomasik

  • 100. Data: 2021-10-25 22:48:27
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Spoza Schengen?

    Tak, "ciapaty" czy gwałcący-koty-arab tam otrzymują status i mogą się po
    strefie poruszać jak chcą.