  • 1. Data: 2008-07-24 09:57:37
    Temat: Piwnica WspólnotaUchwała
    Od: "Piotr" <k...@g...pl>

    Będąc czlonkiem Wspolnoty Mieszkaniowej (16 czlonkow) wynająlem od niej na podstawie
    uchwaly Wspolnoty piwnicę, za ktorą oplacalem czynsz. Po czasie dowiedzialem się od
    Zarządu, ze pozostali czlonkowie W.M. wykupili tylko mieszkania bez przynaleznych
    piwnic, ktore nadal zajmują bez zadnych oplat na rzecz W.M.
    Umowę najmu piwnicy rozwiązalem zatrzymując ? częsc piwnicy , wykorzystywaną do
    celow magazynowych i WC lokalu handlowego na parterze, ktorego jestem wlascicielem.
    Następnie W.M. uchwalą zobowiązala mnie do placenia czynszu.
    Wobec czego moje pytanie jest natury prawnej: czy W.M. miala prawo podjąc uchwalę
    zobowiązującą tylko jednego czlonka W.M. do placenia czynszu?

  • 2. Data: 2008-07-24 14:47:05
    Temat: Re: Piwnica WspólnotaUchwała
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    http://www.wspolnota.net.pl/ ?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeśli mówisz do Boga - modlisz się, jeśli