  • 1. Data: 2008-07-24 07:45:12
    Temat: Nasza Klasa reklama i wykorzystanie wizerunku
    Od: Black Peter <b...@w...o2.pl>

    Witam,

    Ostatnio na portalu Nasza Klasa pojawily sie reklamy ING Bank Slaski w
    ktorych jest propozycja karty kredytowej dla uzytkownika NK.
    W karcie kredytowej wykorzystane jest moje zdjecie zamieszczone w NK.
    Jest opis ze karte ze zdjeciem widze tylko ja, ale uwazam ze jest to
    wykorzystanie mojego zdjecia do reklamy bez mojej zgody. Wprawdzie ta
    reklama jest do mnie skierowana ale uwazam ze ING w ten sposob
    wykorzystalo moja wlasnosc do podniesienia atrakcyjnosci swojego produktu.
    Czy dobrze mysle czy sie myle?

    pozdrawiam

    --
    *Black Peter* ____ ____
    o__ ( _ \ ( _ \

  • 2. Data: 2008-07-24 07:47:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Black Peter napisał(a):

    > Ostatnio na portalu Nasza Klasa pojawily sie reklamy ING Bank Slaski w
    > ktorych jest propozycja karty kredytowej dla uzytkownika NK...

    Ostatnio było o tym na tej grupie... Sio do Archiwum :)

    j.

    --
    http://www.index73.pl - Artykuł 73 Konstytucji RP:
    Każdemu zapewnia się wolność twórczości artystycznej,

  • 3. Data: 2008-07-25 23:27:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    januszek pisze:

    > Ostatnio było o tym na tej grupie... Sio do Archiwum :)

    Gdzie oni widzą tą reklamę ??? Od roku żadnej reklamy w sieci
    nie widziałem na www ;)

    6008

  • 4. Data: 2008-07-26 13:03:59
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2008 01:27:24 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Gdzie oni widzą tą reklamę ??? Od roku żadnej reklamy w sieci
    > nie widziałem na www ;)

    Ciii... nic im nie mów - niektórzy reklamodawcy już podnoszą lament że
    powinno się zakazać blokerów... więc lepiej żeby komuś się to jednak
    wyświetlało ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2008-07-27 20:43:53
    Od: Tomek MG <t...@g...pl>

    Black Peter pisze:
> [...]
    > reklama jest do mnie skierowana ale uwazam ze ING w ten sposob
    > wykorzystalo moja wlasnosc do podniesienia atrakcyjnosci swojego produktu.

    Napisałem do NK w tej sprawie, obecnie pojawia się napis "Tylko ty
    widzisz to zdjęcie"
    NK odpowiedziała mi ustępem z regulaminu umieszczania zdjęć. Mieli w
    ogóle rację.
    Przeprosili za dyskomfort.