  • 1. Data: 2006-04-01 17:51:42
    Temat: Piracki XP PRO a aktualizacje
    Od: x...@w...pl

    Na komputerze korzystam z legalnego Windows'a XP HOME i nie mam
    problemu z aktualizacjami.

    Pytanie dotyczy czy na pirackim systemie Windows'a XP PROFESSIONAL
    można za pomocą Autopachera aktualizować system i normalnie
    korzystać z niego a także z internetu tak aby nie było żadnych
    konsekwencji.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-04-01 17:54:00
    Temat: Re: Piracki XP PRO a aktualizacje
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

> [...]
    > można za pomocą Autopachera aktualizować system i normalnie
    > korzystać z niego a także z internetu tak aby nie było żadnych

    Nie, nie mozna.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-01 18:15:55
    Od: x...@w...pl

    A mozna troche dokladniej ? Dlaczego nie mozna ? Znajda czy jak ?

  • 4. Data: 2006-04-01 19:03:07
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    x...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > można za pomocą Autopachera aktualizować system i normalnie
    > korzystać z niego a także z internetu tak aby nie było żadnych

    Tak

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-04-01 19:17:23
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    x...@w...pl wrote:
> [...]
    > można za pomocą Autopachera aktualizować system i normalnie
    > korzystać z niego a także z internetu tak aby nie było żadnych

    zapytaj w microsofcie, oni powinni wiedzieć.

  • 6. Data: 2006-04-01 19:33:45
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Tak

    Ale jednak nie wypada.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 7. Data: 2006-04-01 21:20:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    x...@w...pl napisał(a):
    > A mozna troche dokladniej ? Dlaczego nie mozna ? Znajda czy jak ?

    archiwum

  • 8. Data: 2006-04-03 08:15:26
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu x...@w...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > A mozna troche dokladniej ? Dlaczego nie mozna ? Znajda czy jak ?
    Pytasz sie o kwestie prawne czy techniczne? Kwestie prawne Ci
    wyjasniono, kwestie techniczne to nie ta grupa.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl