  • 41. Data: 2011-01-05 02:05:27
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/4/2011 6:53 PM, animka wrote:

    > Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie
    > była tylko tak sobie przyszła.

    a wyrzucił ją sąd czy jej pracodawca?
    bo zeby wyleciec z pracy wcale nie trzeba być napranym.

    myslec, myslec.

  • 42. Data: 2011-01-05 07:27:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    animka napisa?(a):

    [...]

    > Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie
    > była tylko tak sobie przyszła.

    Może po prostu doczytaj?
    http://archiwum.polityka.pl/art/przerwana-nic-ariadn
    y,357593.html

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 43. Data: 2011-01-05 07:44:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maddy napisa?(a):

    > Ja też. Nie mogę się doczekać.

    A jeśli jest to pijany właściciel taksówki? ;)

    j.

  • 44. Data: 2011-01-05 08:46:40
    Od: BK <b...@g...com>

    On 6 Sty, 09:09, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Bareja wiecznie żywy w narodzie:
    >
    > - A jakby to była wasza matka?
    > - Matka siedzi z tyłu...
    >
    > A pijany właściciel taksówki może sobie wsiąść do swojej taksówki
    > ("pojawić się na terenie zakładu pracy"). Dopóki nie uruchomi silnika,
    > dopóty żadnego prawa nie łamie.
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
    >
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > JID m...@e...com.pl
    > GG: 5303813

    Co wiecej moze ta taksowka podrozowac do woli - pod warunkiem, ze ktos
    inny bedzie kierowca :)

  • 45. Data: 2011-01-05 12:15:25
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 03-01-2011 20:53, Hades pisze:
    > [ciach]

    > Ja mam tez poprawny

    Nier amsz wcale.

    i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
    > tym samym.

    Czyli już wielokrotnie zwracano Ci uwagę?
    Podobno jak Ci ktoś powie, żeś osioł, to możesz to zignorować, ale jak
    powtarzają Ci to wszyscy dookoła - powinieneś się przejrzeć w lustrze.

    > AM

    A jednak lustro konieczne.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 46. Data: 2011-01-05 17:54:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    animka napisal:
    > Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie
    > była tylko tak sobie przyszła.

    O! Była właścicielką kliniki? 8^)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 47. Data: 2011-01-05 20:00:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2011-01-05 18:54, Użytkownik Jacek_P napisał:

    > O! Była właścicielką kliniki? 8^)

    Były teść kazał zbudować specjalnie dla niej, ale do końca
    formalności nie załatwili i została państwowa. :-)

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2011-01-06 07:34:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-01-2011 14:52, BK pisze:

    > Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
    > tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
    > zakladu pracy :)

    Ja też. Nie mogę się doczekać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl