  • 1. Data: 2010-12-31 10:18:38
    Temat: Screen z gry a webdesign
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Czy uzycie zrzutu ekranu z gry (badz jego czesci) jako czesc grafiki strony
    internetowej jest legalne?
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2010-12-31 16:16:23
    Temat: Re: Screen z gry a webdesign
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    FlashT wrote:

    > Witam,
    > Czy uzycie zrzutu ekranu z gry (badz jego czesci) jako czesc grafiki
    > strony internetowej jest legalne? Pozdrawiam,

    Za dużo zmiennych.

    Bezpieczniej użyć po prostu tego co wystawiają jak fansite kit.

    Chyba że to nie ma być strona gry, tylko np. chcesz użyć screena z
    jakiejś gry wyścigowej do zrobienia sajtu dla warsztatu samochodowego
    ;-)
    To już nie tak letko. Prawo autorskie się kłania.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-01-01 13:27:59
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > ;-)
    > To już nie tak letko. Prawo autorskie się kłania.

    No wlasnie o to chodzi mniej wiecej... Tylko ze, screen to czysty rendering bez
    zadnych tekstur nawet...

  • 4. Data: 2011-01-01 18:29:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin FlashT

    > Czy uzycie zrzutu ekranu z gry (badz jego czesci) jako czesc grafiki
    > strony internetowej jest legalne? Pozdrawiam,

    Moim zdaniem zależy, czy użyjesz tego screena w celach informacyjnych
    (np. recenzując daną grę), czy wykorzystasz jego fragmenty jako elementy
    layoutu. O to drugie ktoś może się już raczej przyczepić...

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2011-01-02 07:17:49
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

> [...]
    > (np. recenzując daną grę), czy wykorzystasz jego fragmenty jako elementy
    > layoutu. O to drugie ktoś może się już raczej przyczepić...

    W sumie dosc interesujace... screen ktory chcialbym wykorzystac jak juz pisalem
    wczesniej nie zawiera zadnych tekstur (moze wody, ale bardzo delikatna tekstura w
    sumie mozna powiedziec ze jej nie ma - kilka kresek poziomych), jest to rendering
    skladajacy sie z kilku-nastu bialo-niebieskich bryl... jesli chodzi o prawa autorskie
    to aspekt ten jest dosc niejasny - przeciez taka scena w zaleznosci od tego przez
    jaka karte graficzna jest renderowana (i z jakimi ustawieniami) moze roznic sie
    diametralnie (sam sprawdzilem - 1280x1024, bez AA vs 1856x1392 z AA 8xQ) - obraz niby
    ten sam, ale nawet ksztalty bryl sie zmieniaja - ciezko bylo znalezc te same na tych
    2 obrazkach. No a to nie tylko kwestia ustawien - kazda karta graficzna inaczej
    renderuje obraz - to nie 3DStudio Max, gdzie wszystko ma byc tak samo. Sam nie wiem
    czy do czegos takiego mozna sobie roscic prawa...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 6. Data: 2011-01-07 14:41:45
    Od: Charles <y...@g...com>