  • 21. Data: 2010-12-31 14:28:23
    Temat: Re: Pijany pracodawca
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades wrote:

    > Dotyczy to zarowno pracownikow jak i wlascicieli.

    A to jest właściciel czy po prostu przełożony?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 22. Data: 2010-12-31 15:31:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 7:20 AM, Hades wrote:
    > Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    > I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
    > to w firmie panstwowej czy prywatnej.

    a jakiś paragraf podasz?

  • 23. Data: 2010-12-31 15:39:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 7:52 AM, Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Nie jest w pracy, bo firma=pracodawca. Pracodawca musiałby być 24h/dobę
    > w pracy. Nie jest w godzinach pracy, bo nie ma takich godzin. Nikt mu
    > ich nie narzuci.
    >
    > Nawet jakby pracodawca sam sobie wyznaczył godziny pracy (w sumie mocy
    > prawnej), to na jakiej podstawie nie może być pod wpływem w trakcie?

    No akurat tutaj moznaby mu z lekka przylozyc pod pewnymi warunkami

    Art. 70.
    § 1. Kto, będąc niezdolny do czynności, której nieumiejętne wykonanie
    może wywołać niebezpieczeństwo dla życia lub zdrowia człowieka, taką
    czynność przedsiębierze albo kto porucza ją osobie do jej wykonania
    niezdolnej lub wbrew obowiązkowi nadzoru dopuszcza do wykonania takiej
    czynności przez osobę niezdolną, podlega karze aresztu albo grzywny.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi zachowania
    trzeźwości znajduje się w stanie po użyciu alkoholu lub podobnie
    działającego środka i podejmuje w tym stanie czynności zawodowe

  • 24. Data: 2010-12-31 15:45:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-31 16:39, witek pisze:

    > albo kto porucza ją

    Proszę, proszę, jakie ładne słowo w kw. się znalazło ;)

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2010-12-31 16:10:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Hades wrote:

    > Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
    > przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
    > stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
    > jak i wlascicieli.
    > AM

    Dla właściciela to nie jest zakład pracy, tylko po prostu jego własność.
    Inaczej mówiąc - jeśli właściciel firmy w niej NIE pracuje, a jest
    tylko właścicielem, który sobie wpadł popatrzeć jak się firma kręci -
    na jakiej podstawie chcesz go ukarać?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 26. Data: 2010-12-31 17:10:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
    > I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
    > to w firmie panstwowej czy prywatnej.

    A znasz jakąś podstawę prawną takiego stanowiska? Bo jedyny zakaz, jaki mi
    przychodzi do głowy jest zawarty w USTAWIE z dnia 26 października 1982 r. o
    wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Z tym, że tam
    mowa o niedopuszczeniu do pracy, zakazie wnoszenia, spożywania lub
    sprzedaży. O przebywaniu nie ma nic, więc ewentualnie

  • 27. Data: 2011-01-01 15:50:08
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    > Mam jednoosobową DG. Nawalę się jak prosiak i siądę do programowania
    > komputera. Nie mogę? Kto mi tego zabroni?
    > Mało tego. Zaproszę kumpla, też się nawali (tym razem jak szpak) i będzie
    > mi po pijaku wciskał przypadkowe klawisze podczas mojej pracy :)
    >
    > --
    > Krzysztof

    Sam na siebie donieś, zwolnij się dyscyplinarnie a następnie wystąp do sądu
    pracy o przywrócenie :)

  • 28. Data: 2011-01-01 16:28:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2010-12-31 12:06:33 +0100, "prg" <b...@b...pl> said:

    > Ty już zacząłeś pić,

    Po pierwsze, można nie pić na umór - bawet jeśli wychowano cię inaczej.

    > że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

    Czytanie bez sensu? Opisz - gdy wytrzeźwiejesz ofkorz.

    A pisanie bez sensu?
    Tak, tu można belkę w oko mi wbić - zabrakło informacji, że zwolnienie
    podwładnego ściągającego policję w celu nękania właściciela firmy.

    W zasadzie to można było się domyślić, ale postaram się pamiętać, by
    dla ciebie tworzyć osobną wersję.

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-01-02 06:29:00
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades napisał(a):

    > Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
    > przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
    > stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
    > jak i wlascicieli.

    No to pięknie, zważywszy na to, że większość firm jest porejestrowanych w
    prywatnych mieszkaniach ich właścicieli. Nie mogą się uchlać nawet we
    własnym domu! :DDD

    --
    best regards,
    scream

  • 30. Data: 2011-01-03 14:15:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 02-01-2011 07:29, scream pisze:

    > No to pięknie, zważywszy na to, że większość firm jest porejestrowanych w
    > prywatnych mieszkaniach ich właścicieli. Nie mogą się uchlać nawet we
    > własnym domu! :DDD

    Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z
    domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia,
    przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesiącu popełnia
    przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, pośmiejemy się razem.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813