  • 71. Data: 2013-10-07 19:45:54
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 5 Oct 2013 23:27:43 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Teleportuj się dwadzieścia wieków wstecz i powiedz prawnikowi,
    >że kopaliny pod ziemią nie stanowią własności właściciela
    >ziemi, daj znać proszę o wyniku :|

    Tak dla porzadku:

    "When it comes to property rights, the United States is special. As an
    individual, Americans are guaranteed the right to own the minerals
    beneath the land. *****No other country allows its citizens to own the
    minerals beneath the land.*****" (podkreslenie moje)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_rights

    A.L.

  • 72. Data: 2013-10-07 19:46:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 19:41, PlaMa pisze:

    > Nie wejdę jeśli nie będę pewien.

    To nigdy nie wejdziesz bo nigdy nie możesz być pewien - w końcu jaki
    przepis zabrania urządzeniu sobie domu a'la sklep spożywczy?

    > a czy takie były okoliczności pogryzienia? Bo mnie nadal się wydaje, że
    > osoby nieupoważnione przez właściciela działki weszły tam nieproszone i
    > natknęły się na psa.

    W odróżnieniu od epoki Stalina poruszanie się po kraju nie wymaga
    zezwolenia. Wchodząc zabezpieczeń (czyli prawa) nie złamali więc mogli
    wejść.

    > Idąc tym tokiem myślenia to strach grabie zostawić na podjeździe bo ktoś
    > sobie wejdzie bo nie było zamknięte na zamek, nadepnie na nie i zęby
    > wybije.

    Zostawiaj co chcesz, ale zamykaj na klucz i jesteś zasadniczo kryty.

    Taki duży wysiłek?

  • 73. Data: 2013-10-07 19:48:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 16:43, Marek Dyjor pisze:

    > nie on nie odróżnia klamki dostępnej z zewnątrz która wystarczy nacisnąć
    > aby otworzyć drzwi od klamki dostępnej tylko od środka NIE DOSTĘPNEJ DLA
    > OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIE Z ZEWNĄTRZ.

    Jakby nie była dostępna to by z niej nie skorzystał.

    Równie dobrze teren mógłby być zamknięty przy pomocy magicznego kręgu z
    popiołu.

    > Lawę rozumiem kiedyś znowu dostanie gazem po oczach jak sie włamie to
    > zamkniętego obiektu bo stwierdzi że skoro przycisk odmykający furtkę
    > można nacisnąć kijem to znaczy ze każdemu wolno wchodzić.

    Jesteś durniem, w dodatku zakłamanym.

  • 74. Data: 2013-10-07 19:55:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 19:42, PlaMa pisze:

    > nie wiem jak fakt, ze właścicielka rzekomo mogła sięczuć zagrożona przez
    > własne zwierze czyni ją odpowiezianlą za pogryzienie było-niebyło
    > włamywaczy.

    Niebyło.

    Aby się włamać trzeba przełamać jakieś zabezpieczenie.

    Swobodnie dostępna klamka nie jest zabezpieczeniem większym niż magiczna
    runa namalowana na progu zamiast furtki.

  • 75. Data: 2013-10-07 20:03:47
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 05 Oct 2013 06:46:36 +0200, mi_ro <m...@a...pl> wrote:

    >a ja myślałem ze w stanach prawo własności jest święte

    Jest. Co nei znaczy ze mozna w swoim domu/mieszkaniu robic co sie
    chce. W skrajnym wypadku, mozna byc ze swojego wlasnego
    domu/mieszkania wykwaterowanym sila.

    A.L.

  • 76. Data: 2013-10-07 20:40:28
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=7XjQYqTspZA
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 77. Data: 2013-10-07 21:19:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 07 Oct 2013 20:40:28 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=7XjQYqTspZA

    YouDupe nei ogladam. napisz wlasnymi slowami

    A.L.

  • 78. Data: 2013-10-07 21:56:03
    Od: m <m...@g...com>

    > nie wiem jak fakt, ze właścicielka rzekomo mogła sięczuć zagrożona przez
    > własne zwierze czyni ją odpowiezianlą za pogryzienie było-niebyło
    > włamywaczy.

    Nie czyni jej odpowiedzialną, tylko czyni ją mniej wiarygodną.

    p. m.

  • 79. Data: 2013-10-07 22:27:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 21:19, A.L. pisze:

    > YouDupe nei ogladam. napisz wlasnymi slowami

    Można nie oglądać, nic straconego. Wystarczy posłuchać :)

  • 80. Data: 2013-10-07 23:34:37
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 19:46, Andrzej Lawa pisze:

    > W odróżnieniu od epoki Stalina poruszanie się po kraju nie wymaga
    > zezwolenia. Wchodząc zabezpieczeń (czyli prawa) nie złamali więc mogli
    > wejść.

    Złamali, furtka byłą zaryglowana. Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie
    płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w
    sejfie?