  • 61. Data: 2013-10-07 11:31:55
    Temat: Re: Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 10:58, PlaMa pisze:

    > Rozumiem, że Ty nie odróżniasz przestrzeni poniekąd publicznych jakimi
    > są sklepy od prywatnych mieszkań i domów?

    Sąsiad prowadzi biznes w swoim domu. Jak odróżnisz dom z biznesem od
    domu bez biznesu?

    To po pierwsze.

    Po drugie "błądzić rzecz ludzka" i ktoś zaproszony przez znajomego do
    domu ("przyjeżdżaj i wchodź - będę z tyłu w ogrodzie") nie może być
    narażony na pogryzienie czy wdepnięcie na minę przeciwpiechotną tylko
    dlatego, że wszedł przez otwarte drzwi i tylko pomylił adres.

  • 62. Data: 2013-10-07 14:05:31
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.10.2013 10:59, PlaMa pisze:

    > czy to coś zmienia w sprawie komorników?

    Przede wszystkim zmienia w sprawie czy tylko ona wie jak było czy nie. A
    w sprawie komorników - uważam że daje do myślenia, obniża wiarygodność
    linii obrony "u nas było wszystko w porządku, to komornicy sprowokowali
    naszego psa i sami sobie są winni".

    p. m.

  • 63. Data: 2013-10-07 16:40:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    jesteś trollem...

  • 64. Data: 2013-10-07 16:41:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WS wrote:

    > Rozumiem, ze zakupy robisz tylko w supermarketach, bo male sklepiki
    > sa na klamke zamkniete ;)

    naprawdę? musisz wsadzać rękę przez jakąs dziurę żeby otworzyć dostepną
    tylko do środka klamkę w celu wejscia do sklepu?

    ciekawe? jesteś jakimś klonem lawy

  • 65. Data: 2013-10-07 16:43:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

    > Rozumiem, że Ty nie odróżniasz przestrzeni poniekąd publicznych jakimi
    > są sklepy od prywatnych mieszkań i domów?

    nie on nie odróżnia klamki dostępnej z zewnątrz która wystarczy nacisnąć aby
    otworzyć drzwi od klamki dostępnej tylko od środka NIE DOSTĘPNEJ DLA OSÓB
    ZNAJDUJĄCYCH SIE Z ZEWNĄTRZ.

    Lawę rozumiem kiedyś znowu dostanie gazem po oczach jak sie włamie to
    zamkniętego obiektu bo stwierdzi że skoro przycisk odmykający furtkę można
    nacisnąć kijem to znaczy ze każdemu wolno wchodzić.

  • 66. Data: 2013-10-07 17:42:17
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 10:51, Liwiusz pisze:

    > Ułatwienie? LOL.

    Dla Lawy ułatwienie LOL
    Jest duży procent ludzi którzy absurdy traktują jak normalność. Dla nich
    normalność to coś dziwnego i niezrozumiałego.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 67. Data: 2013-10-07 19:39:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 5 Oct 2013 22:46:01 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Skąd się urwałeś? ;)
    > Przecież oni tam nie mają ZUSu, a przynajmniej "ZUSu właściwego"
    >(Obama usiłuje wdrożyć konstrukcję odpowiadającą w .pl zestawowi
    >"ZUS+NFZ" ale dla składki ZDROWOTNEJ, tylko).

    Sam sie urwales.

    W USA jest "ichni ZUS" czyli Social Security. Skladki odprowadza sie
    od WSZYSTKICH dochodow, podobnie jak od WSZYSTKICH dochodow placi sie
    podatek stanowy i federalny.

    Pieneidze placone na SS sa pzreznaczone na emerytury federalne i plan
    ubezpieczeniowy Medicare dla emerytow.

    Owszem, SS nie pokrywa ubezpiecznia nie-emerytow, i musza oni
    zalatwiac ubezpieczenie we wlasnym zakresie. Na ogol to zalatwia
    pracodawca ktory pokrywa czesc oplat za ubezpieczenie zdrowotne

    Obana nie usiluje wdrozyc NFZ, a wdraza obowiazek wykupywanei
    ubezpieczenia pzrez kazdego obywatela. Jezeli obywatel nie wykupi
    ubezpieczenia zaplaci kare. Niestety, poniewaz kara jest nizsza niz
    ubezpieczenie, wiele osob woli zaplacic kare. W ten sposob Obama
    nalozyl podatek z pominieciem Kongresu. i O to teraz toczy sie walka w
    Kongresie i stad zablokowanie Rzadu pzrez Kongres. Obama chce bowiem
    obejsc prawo

    A.L.

    P.S. Jakbys pytal sie skad wiem: od 30 lat mieszkam w USA

  • 68. Data: 2013-10-07 19:39:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.10.2013 16:40, Marek Dyjor pisze:
    > Andrzej Lawa wrote:
    >
    > jesteś trollem...

    Ach, nie ma to jak "rzeczowy argument", tak charakterystyczny dla Dyjorka...

  • 69. Data: 2013-10-07 19:41:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 11:31, Andrzej Lawa pisze:

    > Sąsiad prowadzi biznes w swoim domu. Jak odróżnisz dom z biznesem od
    > domu bez biznesu?

    Nie wejdę jeśli nie będę pewien.

> [...]
    > narażony na pogryzienie czy wdepnięcie na minę przeciwpiechotną tylko
    > dlatego, że wszedł przez otwarte drzwi i tylko pomylił adres.

    a czy takie były okoliczności pogryzienia? Bo mnie nadal się wydaje, że
    osoby nieupoważnione przez właściciela działki weszły tam nieproszone i
    natknęły się na psa.

    Idąc tym tokiem myślenia to strach grabie zostawić na podjeździe bo ktoś
    sobie wejdzie bo nie było zamknięte na zamek, nadepnie na nie i zęby wybije.

  • 70. Data: 2013-10-07 19:42:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-10-07 14:05, m pisze:

> [...]
    > w sprawie komorników - uważam że daje do myślenia, obniża wiarygodność
    > linii obrony "u nas było wszystko w porządku, to komornicy sprowokowali

    nie wiem jak fakt, ze właścicielka rzekomo mogła sięczuć zagrożona przez
    własne zwierze czyni ją odpowiezianlą za pogryzienie było-niebyło
    włamywaczy.