  • Data: 2007-02-16 21:01:00
    Temat: Re: Pies pogryzł człowieka, który art. KW ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > moje ksywki:
    > Przemysław Rokicki
    > Przemek R.
    > Troll Przemek R.
    > Sowiecki Agent
    >
    > IP stale.
    >
    > szukaj mistrzu

    ...wiatru w polu.

    > tak pewnie, Ty bys uznal za zbrodnie ugryzenie reki czlowieka ktory ja
    > wklada w pysk psa.

    Twoje wymysły robią się coraz bardziej urojone.

    > oczywiscie potrafisz wskazac id posta wktorym cos takiego zasugerowalem?

    > oczywiscie potrafisz wskazac id posta wktorym cos takiego zasugerowalem?

    Alzheimera masz?

    Sam teraz podałeś to jako uzasadnienie pogryzienia...

    > (rozroznij 'jełopie' pewne zachowania niezawsze zalezne od zwierzecia a
    > zezwalanie na takie zachowania, ja nie napisalem w zadnym poscie ze
    > nalezy zezwalac a ze nie zawsze wine ponosi pies)

    Może łaskawie uzgodnij sam ze sobą zeznania - bo jakieś rozdwojenie
    jaźni prezentujesz.

    Raz: pies==członek rodziny. Innym razem: pies nie ponosi winy za swoje
    czyny. Może się łaskawie zdecyduj?

    > ile jestes w stanie postawic na swe twierdzenie?
    > Bo ja moge Ci zacytowac podrecznik prezesa SN ktory ma nieco odmienny
    > poglad.

    Wiesz, a ja mogę poszukać opinii wiodących lekarzy twierdzących, że
    palenie jest korzystne dla płuc...

    > nie o takich zachowaniach mowimy doskonale o tym wiesz, akurat to czy i
    > jak pies reauje na biegnacych czy chodzacych po ulicy, chodnikach
    > opdowiada ten kto z nim wychodzi.

    Mało mnie to interesuje. Jak pies mnie atakuje, mam pełne prawo go
    unieszkodliwić. I nie obchodzi mnie, że za jego agresję winisz "trudne
    dzieciństwo".

    [ciach]

    > znasz pojecie winy? Mozna poplenic czyn ktory jest w ustawie wymienony
    > jako przestepstwo(nieumyslne uszkodzenie ciala w wyniku braku wlasciwego
    > nadzoru) nie popelniajac jednak przestepstwa jako ze nie mozna przypisac
    > winy sprawcy.

    Jak nie można przypisać winy? Oczywiście, że można.

    [ciach]

    > aaa, i wyszlo szydlo z worka
    >
    > juz wiem skad taki stosunek do psow.

    Znowu masz urojenia...

    [caich]

    > oczywiscie potrafisz wskazac post z ktorego wynika ze
    > 1. to dzika bestia

    Zaatakował bez dania powodu.

    > 2. chodzi niezabezpiecznona

    Atak był skuteczny.

    > ok 15 linijek wyzej

    Kłamiesz.

    > z tego co ja zdazylem wyczytac uzarl go gdy wsiadal do windy,
    > faktem jest ze winnym jest wlasciciel ktory nie trzymal go odpowiednio
    > 9tego nie neguje), ale co do okreslania psa 'bestia' bylbym daleki, jest
    > oczywistym ze w windzie zostaja zapachy roznych osob i psa wlasnie ten
    > fakt mogl nieco 'rozdraznic'. (podobna rakacja jest na listonoszow
    > ktorzy chodza z domu do domu)

    A co kogo obchodzą zapachowe psychozy psa?

    Baju-baju, będziesz w raju...