  • 1. Data: 2006-05-16 20:39:53
    Temat: Picie piwa w parku a papierowa torebka
    Od: "Johnny_Chill" <j...@o...pl>

    Jak to sie ma w praktyce, kiedy bede sobie siedzial beztrosko w parku i
    pil piwo, ale zawiniete w papierowa torebke. Czy przechodzacy kolo mnie
    patrol strazy miejskiej lub policji ma prawo wlepic mi mandat za
    spozywanie alkoholu w miejscu publicznym?

    Na ten temat chodza rozne teorie, ze ponoc straz miejska i tak wlepia
    mandaty, bo wiedza, ze za papierowa torba kryje sie alkohol. Inni
    mowia, ze nie maja prawa sie przyczepic, bo torebka i jej zawartosc sa
    moja rzecza osobista. Jak jest naprawde?

  • 2. Data: 2006-05-16 21:04:36
    Temat: Re: Picie piwa w parku a papierowa torebka
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Johnny_Chill napisał(a):
> [...]
    > patrol strazy miejskiej lub policji ma prawo wlepic mi mandat za
    > spozywanie alkoholu w miejscu publicznym?

    moga. dlaczego? bo przeciez spozywasz.

> [...]
    > mowia, ze nie maja prawa sie przyczepic, bo torebka i jej zawartosc sa
    > moja rzecza osobista. Jak jest naprawde?

    powiedza "widzielismy jak pan pil, prosze pokazac torebke bo tam pan ma
    alkohol" - nic nie zrobisz. amerykanski sposob nie przejdzie

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 3. Data: 2006-05-16 21:25:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 16 May 2006 13:39:53 -0700, Johnny_Chill napisał(a):

    > Jak jest naprawde?

    Naprawde, to zakazane jest picie alkoholu w kilku konkretnych miejscach,
    np. w parku. Zakazane jest samo spożywanie, bez rozgraniczania czy butelka
    z piwem/winem/wódką jest zawinięta w papier, czy masz przelany alkohol do
    termosu, czy walisz "z gwinta".

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-05-16 21:26:21
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > pil piwo, ale zawiniete w papierowa torebke. Czy przechodzacy kolo mnie
    > patrol strazy miejskiej lub policji ma prawo wlepic mi mandat za
    > spozywanie alkoholu w miejscu publicznym?

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-05-17 05:22:38
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A jeśli w butelce owiniętej papierem będzie sok albo woda ?

  • 6. Data: 2006-05-17 05:48:07
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    jaQbek napisał(a):

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości
    > A jeśli w butelce owiniętej papierem będzie sok albo woda ?

    no pomysl - nie spozywasz alkoholu - nie placisz mandatu.

  • 7. Data: 2006-05-17 08:29:22
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

> [...]
    > z piwem/winem/wódką jest zawinięta w papier, czy masz przelany alkohol do

    A czy można bez żadnych konsekwencji pić wodę mineralną przelaną do butelki
    po wódce, herbatę w butelce po winie itd itp.?
    Marta

  • 8. Data: 2006-05-17 09:04:06
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ferne Oleane porozsypywal nastepujace haczki:
    > A czy można bez żadnych konsekwencji pić wodę mineralną przelaną do butelki
    > po wódce, herbatę w butelce po winie itd itp.?
    Przeczytaj co jest zakazane. Zakazane jest spozywanie alkoholu a nie
    picie z butelki po wodce.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-05-17 09:07:29
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 17 May 2006 10:29:22 +0200,
    Ferne Oleane <f...@w...pl> screamed:

    > A czy można bez żadnych konsekwencji pić wodę mineralną przelaną do butelki
    > po wódce, herbatę w butelce po winie itd itp.?
    > Marta

    Z przepisu wynika, że jak najbardziej. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 11:07:16 user up 10979 days, 23:02, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My computer's sick. I think my modem is a carrier.

  • 10. Data: 2006-05-17 09:11:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Ferne Oleane napisał(a):

    > A czy można bez żadnych konsekwencji pić wodę mineralną przelaną do butelki
    > po wódce, herbatę w butelce po winie itd itp.?
    > Marta

    tak

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".