  • 31. Data: 2006-05-21 19:00:12
    Temat: Re: Picie piwa w parku a papierowa torebka
    Od: "Bolek" <B...@b...com>

    dołącze się ale trochę inaczej...
    ostatnio chciało mi się pić i myślałem, żeby kupic karmi 0,5% obj, czy za to
    tez powinienem zostać
    ukarany?

  • 32. Data: 2006-05-21 19:10:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 May 2006 21:00:12 +0200, Bolek napisał(a):

    > ostatnio chciało mi się pić i myślałem, żeby kupic karmi 0,5% obj, czy za to
    > tez powinienem zostać ukarany?

    Za samą chęć kupna tego potwornego sikacza... :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 33. Data: 2006-05-21 22:52:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bolek wrote:
    > dołącze się ale trochę inaczej...
    > ostatnio chciało mi się pić i myślałem, żeby kupic karmi 0,5% obj, czy za to
    > tez powinienem zostać
    > ukarany?

    Sprawdź sobie w ustawie (mi się teraz nie chce ;) ) jaki jest limit
    procentów C2H5OH, poniżej którego dany napój nie jest uznawany za alkohol.

  • 34. Data: 2006-05-23 00:33:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Bolek" <B...@b...com> napisał w wiadomości
    > dołącze się ale trochę inaczej...
    > ostatnio chciało mi się pić i myślałem, żeby kupic karmi 0,5% obj, czy za to
    > tez powinienem zostać
    > ukarany?

    Czy tak trudno zajrzeć do właściwej ustawy???

    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
    Art. 46.
    1. Napojem alkoholowym w rozumieniu niniejszej ustawy jest produkt
    przeznaczony do spożycia zawierający alkohol etylowy pochodzenia
    rolniczego w stężeniu przekraczającym 0,5% objętościowych alkoholu.

    Piotr

  • 35. Data: 2006-05-25 11:34:26
    Od: "Bolek" <B...@b...com>

> [...]
    > przeznaczony do spożycia zawierający alkohol etylowy pochodzenia
    > rolniczego w stężeniu przekraczającym 0,5% objętościowych alkoholu.

    dzieki, szukalem ale widac za slabo :)

  • 36. Data: 2006-05-29 08:58:25
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

> [...]
    > przeznaczony do spożycia zawierający alkohol etylowy pochodzenia
    > rolniczego w stężeniu przekraczającym 0,5% objętościowych alkoholu.

    w zwiazku z tym czy alkohol etylowy pochodzenia nierolniczego, np. pełna
    synteza chemiczna tez podlega pod tą ustawe
    (nie rozwazajmy czy alk. chemiczny jest okropny w smaku i ciezko go
    spozywac, ale trujacy nie będzie)

  • 37. Data: 2006-05-29 09:49:52
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    cyklista wrote:

    > w zwiazku z tym czy alkohol etylowy pochodzenia nierolniczego, np. pełna
    > synteza chemiczna tez podlega pod tą ustawe

    Nie podlega, ale będziesz musiał jego pochodzenie udowodnić ;)