  • 11. Data: 2006-05-17 09:31:54
    Temat: Re: Picie piwa w parku a papierowa torebka
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > tak

    To śledźcie wątek "się doigrałem" na pl.regionalne.warszawa. Koleś
    zrobił małą prowokację i pił wodę z butelki po piwie, oczywiście sraż
    wiejska go zgarnęła. Finału na razie jeszce nie ma, ale może być ciekawie.

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://larch.nazwa.pl ]

  • 12. Data: 2006-05-17 11:25:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Karczmarczyk wrote:

    > To śledźcie wątek "się doigrałem" na pl.regionalne.warszawa. Koleś
    > zrobił małą prowokację i pił wodę z butelki po piwie, oczywiście sraż
    > wiejska go zgarnęła. Finału na razie jeszce nie ma, ale może być ciekawie.

    To strażnicy wiejscy będą mieć problemy.

  • 13. Data: 2006-05-17 12:26:24
    Od: Rafał <zmieniam_bo_lubie@i_co_ty_na_to.pl>

    Sarpedon wrote:

    > powiedza "widzielismy jak pan pil, prosze pokazac torebke bo tam pan
    > ma alkohol" - nic nie zrobisz. amerykanski sposob nie przejdzie

    1. Czy jeśli będę udawał, że piję z pustej torebki to mi dowalą
    grzywnę i za co?
    2. Jakim prawem chce mi zaglądać do MOJEJ papierowej torebki?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 14. Data: 2006-05-17 12:39:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Rafał napisał(a):

    > 1. Czy jeśli będę udawał, że piję z pustej torebki to mi dowalą
    > grzywnę i za co?

    jezeli bedziesz pic alkohol to ci dowala, udawanie nie jest karalne

    > 2. Jakim prawem chce mi zaglądać do MOJEJ papierowej torebki?

    na podsdawie podejrzenia:-)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 15. Data: 2006-05-17 14:06:40
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):
    [...]
    > na podsdawie podejrzenia:-)

    należy dodać że w takim przypadku jest to dość uzasadnione podejrzenie.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-05-17 17:50:47
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > To strażnicy wiejscy będą mieć problemy.

    jesteś pewnien?

    -Wysoki sądzie ja nie piłem piwa tylko wodę.
    -Ma Pan świadków?
    -Tak, tych strażników, ale oni mi nie wierzą - proszę ich ukarać.

    No ciekawe kto wygra.

    --
    jimmij

  • 17. Data: 2006-05-17 18:26:20
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    jimmij wrote:

    > -Wysoki sądzie ja nie piłem piwa tylko wodę.
    > -Ma Pan świadków?
    > -Tak, tych strażników, ale oni mi nie wierzą - proszę ich ukarać.
    >
    > No ciekawe kto wygra.

    Tu nie ma wygranych i przegranych, tu są ukarani i niewinni. Ale jak tak
    się będzie bronił, to czarno widzę przyszłość jego portfela.

    A wystarczy zadać strażnikom parę trudnych pytań: dlaczego uważa Pan, że
    piłem napój alkoholowy? co się znajdowało w butelce? na jakiej postawie
    Pan tak uważa? itd.

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2006-05-17 18:54:40
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    mvoicem napisał(a):

    > należy dodać że w takim przypadku jest to dość uzasadnione podejrzenie.

    dokladnie!

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 19. Data: 2006-05-17 19:56:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jimmij wrote:

> [...]
    > -Ma Pan świadków?
    > -Tak, tych strażników, ale oni mi nie wierzą - proszę ich ukarać.

    Na szczęście w sądzie z reguły pracują ludzie nieco mądrzejsi i pierwsze
    pytanie będzie raczej "jak funkcjonariusz stwierdził, co pił obwiniony?".

  • 20. Data: 2006-05-17 19:59:35
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> writes:

    > A wystarczy zadać strażnikom parę trudnych pytań: dlaczego uważa Pan, że
    > piłem napój alkoholowy?

    Bo trzymał Pan w ręcę butelke z napisem Browar.

    > co się znajdowało w butelce?

    Piwo marki Browar.

    > na jakiej postawie Pan tak uważa?

    Bo w takich butelkach sprzedaje się piwo "Browar"...

    Wyobraź sobie, że jesteś sędzią. Komu wierzysz?

    (nie wspominam o drobnym 'niuansie', że jakby rzeczywiście sprawa
    zaczęła się obracać nie po myśli strażaków to zawsze mogą ściemnić, że
    czuli zapach alkoholu od delikwenta...)

    --
    jimmij