  • 1. Data: 2002-10-17 11:02:15
    Temat: Pelnoletnosc przed ukonczeniem 18 lat
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam
    Moja kolezanaka nie ma 18 lat a chciala by byc pelnoeltnia.
    Ma rodzicow ktorzy traktoja ja jak niewolnice i chce sie od wszystkiego uwolnic. Jak
    sie wyprowadzi z domu to bedzie maial problemy, rodziece jej nie pozwola, itd.

    Czy jest mozliwosc stania sie pelnoletnim przed ukonczeniem 18 lat
    ewenrulanie jak to zalatwic, artykuly porady

  • 2. Data: 2002-10-17 11:12:17
    Temat: Odp: Pelnoletnosc przed ukonczeniem 18 lat
    Od: "Marek S." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy jest mozliwosc stania sie pelnoletnim przed ukonczeniem 18 lat
    > ewenrulanie jak to zalatwic, artykuly porady

    Niechaj się wyda zamąż.

    Wtedy będzie pełnoletnia.

    MS

  • 3. Data: 2002-10-17 11:12:46
    Temat: Re: Pelnoletnosc przed ukonczeniem 18 lat
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > napisał:3...@n...onet.pl...
    > uwolnic. Jak sie wyprowadzi z domu to bedzie maial problemy, rodziece jej

    To jest rozwiazanie, ale o ile sie nie myle to zeby wyjsc za maz przed 18
    trzeba miec chyba pozwolenie rodzicow, co jest w tym przypadku radzej nie mozliwe

  • 4. Data: 2002-10-17 11:14:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > ewenrulanie jak to zalatwic, artykuly porady

    wyjść za mąż

    Sandra

  • 5. Data: 2002-10-17 11:42:55
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Czy jest mozliwosc stania sie pelnoletnim przed ukonczeniem 18 lat
    > ewenrulanie jak to zalatwic, artykuly porady

    Na pewno slub. Ale za zgoda rodzicow.
    BTW, Nie wiem jak to jest w przypadku ochotniczej sluzby wojskowej?
    (Wiem - jej to nie dotyczy)
    Czy taki 17to latek ktory idzie na ochotnika do wojska staje sie pelnoletni,
    czy jest dzieckiem?

    Michal

  • 6. Data: 2002-10-17 11:44:58
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aom5rs$fc8$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > wyjść za mąż

    :-) Andrzejku napisz mi ,że to sie pisze razem

    Sandra

  • 7. Data: 2002-10-17 12:01:46
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > (Wiem - jej to nie dotyczy)
    > Czy taki 17to latek ktory idzie na ochotnika do wojska staje sie

    Mezczyzna nie ma zadnej mozliwosci stania sie pelnoletnim obywatelem przed
    ukonczeniem 18 lat.

    Najlepsi nie maja watpliwosci... >>> http://link.interia.pl/f1667

  • 8. Data: 2002-10-17 12:03:43
    Od: c...@p...onet.pl

    > Na pewno slub. Ale za zgoda rodzicow.

    Nie tyle zgoda rodziców, co Sądu - art. 10 KRiO, art. 10 par. 2 KC.

    Ciacho

  • 9. Data: 2002-10-17 12:15:48
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Nie tyle zgoda rodziców, co Sądu - art. 10 KRiO, art. 10 par. 2 KC.

    masz racje sąd nawet bez zgody rodziców będzie sam decydował, niezgoda
    rodziców nie ma wpływu na końcowe postanowienie zezwalająca na zawarcie
    związku małżeńskiego

    Sandra

  • 10. Data: 2002-10-17 14:40:47
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > :-) Andrzejku napisz mi ,że to sie pisze razem

    skoro jest "zamążpójście" :) to i "zamąż" można razem :-),
    to tak gwoli "dejęzykferenda" :)

    pozdrawiam