  • 1. Data: 2002-10-17 10:11:51
    Temat: Słup wysokiego napięcia
    Od: "Michał \"Dumak\" Warchoł" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Jeżeli ktoś z Was mógłby mnie oświecić w temacie.

    Elektrownia postwiła na prywatnym terenie (jakieś 15-20 lat temu)dwie części
    z 3-częściowego słupa wysokiego napięcia. Żadnego odszkodownia, opłaty za
    dzierżawę. Czy mogę się ubiegać o jakieś odszkodowanie, ewentualnie z
    odsetkami. Może jest na to jakaś podstawa prawna.

    Michał Warchoł

  • 2. Data: 2002-10-17 15:48:29
    Temat: Re: Słup wysokiego napięcia
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > dzierżawę. Czy mogę się ubiegać o jakieś odszkodowanie, ewentualnie z
    > odsetkami. Może jest na to jakaś podstawa prawna.

    a moze ten slup jest juz twoj /przez zasiedzenie/
    skoro stoją 2 z trzech części tzn ze nie jest im potrzebny i latwiej się go
    wyprzec niz ci placic ;-))
    Mysle ze nie wyjasniales z nimi "po dobroci" jaki jest status tego
    częsciowego slupa
    *** blad ***