  • 1. Data: 2003-09-29 06:06:12
    Temat: Patologia w rodzinach
    Od: KubuL<g...@o...pl>

    Mam takie pytanie: dlaczego w polskim prawie jest tak, ze jesli ojciec
    pije (w tokou jest sprawa rozwodowa) to nie ma organu prawnego,
    ktory moglby wyniesc ojca sila, poniewaz w/w olewa wszystko,
    szantazuje rodzine a przed sedzina/policja udaje ofiare... ?

    Wiec pytam ponownie ? Co jesli nie mozna wymeldowac osoby nie
    chcianej w domu i jesli ta osoba zagraza zyciu i zdrowiu czlonkow
    rodziny ?

    (Mam nadizeje, ze napisalem zrozumiale, i ze moj post zostanie
    szybko rozpatrzony. Z gory dziekuje i pozdrawiam.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-09-29 10:47:54
    Temat: Re: Patologia w rodzinach
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik KubuL <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bl8i4k$ovj$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > ktory moglby wyniesc ojca sila, poniewaz w/w olewa wszystko,
    > szantazuje rodzine a przed sedzina/policja udaje ofiare... ?

    fakt recepty na wszystkie popelnione bledy w zyciu Brak ...czy zawiadamiano
    prokurature? czy zglaszano sadowi rodzinnemu ( jesli sa dzieci?) ,

    > Wiec pytam ponownie ? Co jesli nie można wymeldować osoby nie
    > chcianej w domu i jesli ta osoba zagraża zyciu i zdrowiu członków
    > rodziny ?

    co do tej pory zrobiono ? jakie podjęto kroki ?

    jeżeli osoba zagraża zyciu i zdrowiu należy zgłosić prokuraturze przedst.
    fakty

    > (Mam nadizeje, ze napisalem zrozumiale, i ze moj post zostanie
    > szybko rozpatrzony.

    zrozumiale fakt jednak nie sadze by ktokolwiek podał natychmiastowe
    rozwiązanie problemu nie znając sytuacji i nie masz co się oburzać jedynie
    prawidłowo jak na Polskę przystało działać , problemu nie przeskoczysz będąc
    wzburzonym i u kresu sil ...
    czy próbowano tego człowieka łęczyc ?
    czy zglaszano problem prokuraturze/policji ?
    czy sa swiadkowie?
    czy zgloszono sadowi rodzinnemu znecanie się nad dziecmi ?
    czy domagano się kuratora celem nadzorowania zle wykonywanej wladzy
    rodzicielskiej przez ojca?

    stawiam tyle pytan chcac poznac sytuacje poprzez samo pytanie "co zrobic by
    niechciana osobe wymeldować poniewaz zagraża " nasuwa się jedna odpowiedz
    ...zgłosić do prokuratury i tu pewnie odpiszesz niezadowolona/y poniewaz
    nie jest to odpowiedz zalatwiajaca natychmiastowo problem ...problem ten
    pewnie narastal przez lata a recepty oczekuje się na cito wiec proponuje
    prawidłowo podejsc do problemu choc nie bedzie to latwe ale ze spokojem
    ,rozwaga , i troche psychologii a takze stanowczosci ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-09-29 10:49:09
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bl92b6$ik7$...@a...dialog.net.pl...
    > czy próbowano tego człowieka łęczyc ?

    leczyc :)

    Sandra

  • 4. Data: 2003-10-01 14:01:06
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Sandra <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bl92b6$ik7$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > leczyc :)
    >
    > Sandra
    Przede wszystkim na siłe leczyć nikogo nie można.
    a do chwili rozwiązania sytauacji ktoś może zostać naprawdę skrzywdzony

  • 5. Data: 2003-10-01 20:57:46
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Mała <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blemo3$27r$...@n...onet.pl...
    > Przede wszystkim na siłe leczyć nikogo nie można.

    na sile pewnie nie ale orzec stacjonarny zaklad i pozbyc sie na jakis czas
    pijaka mozna a wtedy spokojnie zalatwiac sprawy ale nie bedzie wiedzial ten
    ,ktory nie sprobowal w ten sposob zalatwic sprawy hm

    > a do chwili rozwiązania sytauacji ktoś może zostać naprawdę skrzywdzony

    j.w ... niekiedy takie umieszczenie pomaga w spokojnym zalatwieniu sprawy

    Sandra