  • 1. Data: 2003-09-28 22:49:19
    Temat: zasiłek chorobowy
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    witam,
    przez jaki okres czasu zasiłek chorobowy wypłacany jest przez zakład pracy a
    kiedy obowiązek ten przejmuje ZUS?

    pozdrawiam
    nome

  • 3. Data: 2003-09-29 17:00:20
    Temat: Re: zasiłek chorobowy
    Od: "" <s...@t...pl>

    > witam,
    > przez jaki okres czasu zasiłek chorobowy wypłacany jest przez zakład pracy a
> [...]
    Do 33 dnia w roku placi pracodawca, a od 34 dnia ZUS.

  • 2. Data: 2003-09-29 17:00:20
    Od: "" <s...@t...pl>

    > witam,
    > przez jaki okres czasu zasiłek chorobowy wypłacany jest przez zakład pracy a
> [...]
    Do 33 dni w roku placi pracodawca, a od 34 dnia ZUS.

  • 4. Data: 2003-09-29 17:00:20
    Od: "" <s...@t...pl>

  • 5. Data: 2003-09-29 23:56:19
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Do 33 dnia w roku placi pracodawca, a od 34 dnia ZUS.

    chodzi o dni robocze?

  • 6. Data: 2003-10-02 16:00:40

    > pracy a

    > chodzi o dni robocze?

    Nie. Te dni liczy się od 01 stycznia. Sa to pierwsze 33 dni choroby pracownika
    w danym roku. Zwolnienie moze wystapic lacznie tzn. jest jest dluzsze np. 40
    dni to wtedy od 34 placi ZUS, albo tez np. w styczniu pracownik choruje 3 dni,
    za 2 miesiace 6 dni, a za pol roku np. 10, itd, wiec dopiero po przekroczeniu
    33 dni placi ZUS. Chodzi tu o dni, za ktore jest wyplacane wynagrodzenie za
    czas choroby pracownika. Nie wiem czy dobrze sie orientuje ale jesli zwolnienie
    lekarskie obejmuje np. sobote i niedziele to za te dni tez jest ono placone.