  • 1. Data: 2003-09-28 22:21:08
    Temat: groźby karalne
    Od: "Kasandra" <g...@a...waw.pl>

    Mężczyna grozi mi gwałtem i tym, że nasle na mnie kolegów, ktorzy mnie
    zabiją. Nie sa to żarty, a reakcja tegoż pana, na to, że nie chce się z nim
    spotykac. Mimo, że jeste alkoholikiem, to groźby ponawiane sa zarówna gdy
    jest trzeźwy jak i pod wpływem alkoholu.
    Od roku unikam kontaktu; zmieniłam numer telefonu, znajomi ukrywaja przd
    im wszelkie inormacje o mnie, jednak obawiam sie, ze znajdzie mnie. Ostatni
    raz smiercią groził mi wczoraj, kiedy to znalazł mnie na gadu-gadu
    (komunikator internetowy).
    W związku z tym mam pytanie: co robić? czy sa to groźby karalne? Jeśli
    tak to gdzie to zgłosic i jakie sa mozliwości, że facet bedzie sie trzymał z
    daleka ode mnie?

    Pozdrav
    Aleksandra

  • 2. Data: 2003-09-29 10:00:33
    Temat: Re: groźby karalne
    Od: "ania" <b...@h...com>

    Rozdział XXIII Art.190 par. 1 i 2 Kodeksu karnego

  • 3. Data: 2003-09-29 10:26:04
    Od: "Kasandra" <g...@a...waw.pl>

    Dziekuje bardzo :))