  • 1. Data: 2003-09-28 21:56:49
    Temat: odliczenie zakupu sprzetu komputerowego
    Od: "..::T0]\\[2!::.." <c...@d...nl>

    Witam!
    jestem studentem informatyki i teraz pracowalem 3 miesiace (umowe mam do
    2.10.03) i czy jesli mam umowe o prace to moge odliczyc sobie zakupy czesci
    komputerowych od podatku? (w koncu moge podpiac to pod niezbedne wydatki np.
    na nauke lub do pracy...)

    jesli nie to dlaczego?

    jesli sie myle to prosze mnie wyprostowac :)

    z gory dziekuje za odpowiedz!
    --
    *^* Św. Izydorze, módl się żeby Internet był przestrzenią przyjazną,twórczą,
    użyteczną dla wszystkich ludzi, niezależnie od tego jak wyglądają i jak się