  • 1. Data: 2003-01-13 14:20:29
    Temat: Parwnik? Wystarczy kilka dni ;-)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Nałęcz, który jest historykiem, powiedział, że "licząc się z możliwością
    wyboru na przewodniczącego komisji od kilku dni studiuje kodeks postępowania
    karnego".

    "Nie jest to aż tak wielka specjalistyczna wiedza, żeby jej nie można było
    nabyć intensywnie pracując przez kilka dni. Myślę, że zawód historyka daje
    dobre kwalifikacje do czynności śledczych. Praca nad źródłem historycznym to
    jest trochę jak praca nad chcącym ukryć coś człowiekiem" - powiedział
    wicemarszałek Sejmu.

    http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34308,1264783.html

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-01-13 15:09:27
    Temat: Re: Parwnik? Wystarczy kilka dni ;-)
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > jest trochę jak praca nad chcącym ukryć coś człowiekiem" - powiedział

    A tu człowiek taki głupi: najpierw studia - potem aplikacja...
    I jeszcze cały czas trzeba czytać, czytać, czytać - a i tak nie jest się w
    stanie być dobrym we wszystkich dziedzinach :(
    Ale cóż - nie każdy jest Nałęczem ;)

    Karina

  • 3. Data: 2003-01-13 19:16:57
    Od: "marcin_stolowski" <m...@s...lex.pl>

> [...]
    > I jeszcze cały czas trzeba czytać, czytać, czytać - a i tak nie jest się w
    > stanie być dobrym we wszystkich dziedzinach :(

    Mnie rano przekrecilo, kiedy to uslyszalem. Bo ja biedny wstalem własnie
    o 6:30, zeby przygotowac sie do kolokwium z karnego :( Ucze sie pilnie przez
    cale dzionki i biedny boje sie, ze i tak wiedza ma zbyt mala, a tu nagle
    slysze cos takiego. Pytam znajomego, ktory wie troche wiecej, bo jako
    dziekan pracuje, a ten z usmiechem odpowiada: "Bo marszalek Nalecz jest
    PROFESOREM, wiec juz certyfikat na posiadanie wiedzy ma" :) Oczywiscie
    znajomy zartowal.
    Chyba wezme sobie wydrukuje te czesc wywiadu i powiesze nad biurkiem. Moze
    to pomoze mi opanowac prawo karne "intensywnie pracujac przez kilka dni" :)
    --
    Marcin Stolowski
    e-mail: m...@s...lex.pl

  • 4. Data: 2003-01-13 20:05:07
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "marcin_stolowski" <m...@s...lex.pl> napisał w
    wiadomości news:avv4p9$nam$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > to pomoze mi opanowac prawo karne "intensywnie pracujac przez kilka dni"

    *hej Marcin, to Ty nie wiedziales ze prawo to taka przyjemna prosta
    nauka?-przeczytaj raz kodeks karny i wystarczy ... ja karne zdaje dopiero w
    maju ,a Ty na jakim uniwerku?
    eLaIs

  • 5. Data: 2003-01-13 23:05:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > dobre kwalifikacje do czynności śledczych. Praca nad źródłem historycznym
    > jest trochę jak praca nad chcącym ukryć coś człowiekiem" - powiedział

    IMHO to bardzo typowa mentalność dla przedstawicieli naszej wadzy.
    Ci ludzie nawet nie zdają sobie sprawy ze swojej niewiedzy i cóż się potem
    dziwić, że z zapałem tworzą coraz to nowe knoty.

    Pix

  • 6. Data: 2003-01-14 06:34:50
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Chyba wezme sobie wydrukuje te czesc wywiadu i powiesze nad biurkiem. Moze
    : to pomoze mi opanowac prawo karne "intensywnie pracujac przez kilka dni"
    :)

    materialne imho się da,
    procesu nie opanowałem przez kilka lat :)