    From: "marcin_stolowski" <m...@s...lex.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Parwnik? Wystarczy kilka dni ;-)
    Date: Mon, 13 Jan 2003 20:16:57 +0100

    news:35fb.00000243.3e22d6a7@newsgate.onet.pl...

    > A tu człowiek taki głupi: najpierw studia - potem aplikacja...
    > I jeszcze cały czas trzeba czytać, czytać, czytać - a i tak nie jest się w
    > stanie być dobrym we wszystkich dziedzinach :(
    > Ale cóż - nie każdy jest Nałęczem ;)
    >
    > Karina

    Mnie rano przekrecilo, kiedy to uslyszalem. Bo ja biedny wstalem własnie
    o 6:30, zeby przygotowac sie do kolokwium z karnego :( Ucze sie pilnie przez
    cale dzionki i biedny boje sie, ze i tak wiedza ma zbyt mala, a tu nagle
    slysze cos takiego. Pytam znajomego, ktory wie troche wiecej, bo jako
    dziekan pracuje, a ten z usmiechem odpowiada: "Bo marszalek Nalecz jest
    PROFESOREM, wiec juz certyfikat na posiadanie wiedzy ma" :) Oczywiscie
    znajomy zartowal.
    Chyba wezme sobie wydrukuje te czesc wywiadu i powiesze nad biurkiem. Moze
    to pomoze mi opanowac prawo karne "intensywnie pracujac przez kilka dni" :)
    --
    Marcin Stolowski
    e-mail: m...@s...lex.pl