    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Parwnik? Wystarczy kilka dni ;-)
    Date: Mon, 13 Jan 2003 15:20:29 +0100

    Nałęcz, który jest historykiem, powiedział, że "licząc się z możliwością
    wyboru na przewodniczącego komisji od kilku dni studiuje kodeks postępowania
    karnego".

    "Nie jest to aż tak wielka specjalistyczna wiedza, żeby jej nie można było
    nabyć intensywnie pracując przez kilka dni. Myślę, że zawód historyka daje
    dobre kwalifikacje do czynności śledczych. Praca nad źródłem historycznym to
    jest trochę jak praca nad chcącym ukryć coś człowiekiem" - powiedział
    wicemarszałek Sejmu.

    http://www1.gazeta.pl/kraj/1,34308,1264783.html

    Pozdrawiam,
    BaLab