  • 1. Data: 2003-01-13 12:53:03
    Temat: Odwieszenie dzialalnosci spolki z o.o
    Od: "Marcin Skalski" <c...@s...uci.agh.edu.pl>

    Witam,
    Chcialam odwiesic dzialalnosc spolki z ograniczona odpowiedzialnoscia.
    Wiem, ze trzeba ja przerejestrowac z Rejestru Handlowego do Rejestru
    Krajowego.
    Czy mozna w czasie tego przerejestrowania prowadzic dzialalnosc
    gospodarcza jako spolka w organizacji?
    (spolka posiada NIP, REGON).
    Czy po przejestrowaniu dzoalalnosc spolki jest automatycznie odwieszona
    czy trzeba zalatwiac jeszcze jakies formalnosci?

    Pozdrawiam
    aga

  • 2. Data: 2003-01-13 12:57:19
    Temat: Re: Odwieszenie dzialalnosci spolki z o.o
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Chcialam odwiesic dzialalnosc spolki z ograniczona odpowiedzialnoscia.

    co masz na myśli mówiąc "odwiesić"?

    : Wiem, ze trzeba ja przerejestrowac z Rejestru Handlowego do Rejestru
    : Krajowego.

    Krajowego Rejestru Sądowego

    : Czy mozna w czasie tego przerejestrowania prowadzic dzialalnosc
    : gospodarcza jako spolka w organizacji?

    nie, jeśli Twoja spółka jest wpisana do RH, już istnieje jako osoba prawna -
    to przerejestrowanie to czynność czysto techniczna.
    Jesteś pewna, że musisz to robić teraz?

    : (spolka posiada NIP, REGON).
    : Czy po przejestrowaniu dzoalalnosc spolki jest automatycznie odwieszona
    : czy trzeba zalatwiac jeszcze jakies formalnosci?

    wyjasnij na czym polega to "zawieszenie"

  • 3. Data: 2003-01-13 13:13:36
    Od: "Marcin Skalski" <c...@s...uci.agh.edu.pl>

    > : Chcialam odwiesic dzialalnosc spolki z ograniczona
    odpowiedzialnoscia.

    > co masz na myśli mówiąc "odwiesić"?

    Spolka w 1997 roku przestala prowadzic dzialalnosc gospodarcza (dzialalnosc
    zostala zawieszona)

> [...]
    prawna -
    > to przerejestrowanie to czynność czysto techniczna.

    Tak, ale zeby zalozyc rachunek w banku trzeba miec aktualny wyciag z KRS.
    Pytalam w Sadzie Gospodarczym i powiedzieli mi, ze mam najpierw
    przerejestrowac spolke.

> [...]
    odwieszona
    > : czy trzeba zalatwiac jeszcze jakies formalnosci?
    >
    > wyjasnij na czym polega to "zawieszenie"

    Spolka nie prowadzila od 1997 roku zadnej dzialalnosci gospodarczej (na
    koniec kazdego roku skladala tylko CIT-8 gdzie nie wykazywala zadnych
    obrotow)

    aga

  • 4. Data: 2003-01-13 13:48:54
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Spolka w 1997 roku przestala prowadzic dzialalnosc gospodarcza
    (dzialalnosc
    : zostala zawieszona)

    w jaki sposób?

    : Tak, ale zeby zalozyc rachunek w banku trzeba miec aktualny wyciag z KRS.

    albo z rejestru handlowego, czyż nie?

    : Pytalam w Sadzie Gospodarczym i powiedzieli mi, ze mam najpierw
    : przerejestrowac spolke.

    jeśli zapytałaś w jaki sposób otrzymać wyciąg z KRS to nic dziwnego, że tak
    powiedzieli.
    Zapytaj o wyciąg z rejestru handlowego.

    : Spolka nie prowadzila od 1997 roku zadnej dzialalnosci gospodarczej (na
    : koniec kazdego roku skladala tylko CIT-8 gdzie nie wykazywala zadnych
    : obrotow)

    do US, tak?
    to po prostu zacznij prowadzić dzialalnośc i już. :)

  • 5. Data: 2003-01-13 14:49:42
    Od: "Marcin Skalski" <c...@s...uci.agh.edu.pl>

    > : Spolka w 1997 roku przestala prowadzic dzialalnosc gospodarcza
    > (dzialalnosc
    > : zostala zawieszona)
    >
    > w jaki sposób?

    Wlasciwie to nie wiem bo nie pytam w swoim imieniu. A czy wogole mozliwe
    jest zawieszenie dzialalnosci spolki z o.o?

> [...]
    > : obrotow)
    >
    > do US, tak?
    > to po prostu zacznij prowadzić dzialalnośc i już. :)

    To nie trzeba nic robic, ani zalatwiac zadnych formalnosci tylko zalozyc
    konto (z wyciagiem z RH) ?

  • 6. Data: 2003-01-14 06:33:28
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)