  • 1. Data: 2005-06-10 19:33:26
    Temat: Paragraf-gdzie?-klawiatura
    Od: perzan <p...@w...pl>

    Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
    znajdę graficzny znak paragrafu?

  • 2. Data: 2005-06-10 19:33:51
    Temat: Re: Paragraf-gdzie?-klawiatura
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    perzan <p...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
    > znajdę graficzny znak paragrafu?
    Na klawiaturze nie znajdziesz.
    możesz sobie zrobić skrót

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2005-06-10 19:40:12
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
    > znajdę graficzny znak paragrafu?

    Jesli chodzi o linux i edytor vi, to nie ma takiej mozliwosci. To
    niemozliwe.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-06-10 19:42:55
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    perzan wrote:
    > Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
    > znajdę graficzny znak paragrafu?

    Alt-0167

  • 5. Data: 2005-06-10 19:57:52

    Użytkownik "perzan" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
    > znajdę graficzny znak paragrafu?

    trzymasz wcisniety lewy ALT
    naciskasz na klawiaturze numerycznej 2 1
    puszczasz ALT

    red