  • 1. Data: 2005-06-10 17:23:22
    Temat: Boiska osiedlowe
    Od: "edzio" <edzio48(no_spam)@wp.pl>

    Cześć!
    Mam taki problem. Dzieciaki grają w piłkę nożną pod moim oknem (mieszkam na
    parterze) i co jakiś czas piłka trafia w okno. Dzwięk uderzenia o okno jest
    bardzo nie przyjemny i denerwujący. Czy znacie jakieś kroki prawne przeciwno
    takim zachowaniom? Czy Straż Miejska może co

    Michał

    --

    # e-mail edzio48(AT)wp.(no_spam)pl

    # FUCK - fluoro-uranek-weglanu-potasu
    # Chcesz liczyć na kogoś, licz na kalkulator

  • 2. Data: 2005-06-10 17:26:56
    Temat: Re: Boiska osiedlowe cz. 2
    Od: "edzio" <edzio48(no_spam)@wp.pl>

    czy straż miejska może coś zrobić w tej sprawie? Kto jest winienn takiemu
    stanu rzeczy.

    Pozdrawam
    Michał

    P.S.
    Przepraszam za posta w dwóch częściach.

  • 3. Data: 2005-06-10 19:57:37
    Temat: Re: Boiska osiedlowe
    Od: zly <b...@p...fm>

    edzio napisał(a):
> [...]
    > parterze) i co jakiś czas piłka trafia w okno. Dzwięk uderzenia o okno jest

    Wolisz zeby pili wino i wybijali szyby w samochodach? :/

    Marcin

  • 4. Data: 2005-06-10 20:05:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    edzio wrote:
> [...]
    > bardzo nie przyjemny i denerwujący. Czy znacie jakieś kroki prawne przeciwno
    > takim zachowaniom? Czy Straż Miejska może co

    ubezpiecz szyby bo w standardowej polisie raczej ich nie ma.
    jak znasz, powiadom rodziców, że wybicie szyby może ich sporo kosztować,
    żeby coś zrobili z pociechami.
    ja tam na środku boiska posadziłem dorodny klomb.

  • 5. Data: 2005-06-10 20:23:29
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik zly napisał:

    > Wolisz zeby pili wino i wybijali szyby w samochodach? :/

    Czyli uwazasz, ze powinien sie poswiecic i sluchac tluczenia we wlasne
    szyby pilka ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-06-10 20:30:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "edzio" <edzio48(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości

    W pierwszej kolejności za wpadające piłki są winne dzieci, no bo to one
    przecież tę piłkę ekspediują w te okna. Ale sprawa ma również drugie
    dno. To, ze dzieci grając w piłkę wysyłają ją czasem niekoniecznie tam,
    gdzie mają zamiar jest rzeczą dającą się przewidzieć. A więc
    administrator terenu (pewnie spółdzielnia) która zdecydowała się na
    budowę boiska powinna zadbać o stosowną siatkę, która by Twoje i
    sąsiadów okna ochroniła. I od tego bym zaczął. Czyli wniosek do zarządcy
    o założenie takiej siatki.

  • 7. Data: 2005-06-10 21:38:17
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 10 Jun 2005 22:30:48 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
    > sąsiadów okna ochroniła. I od tego bym zaczął. Czyli wniosek do zarządcy
    > o założenie takiej siatki.

    Taniej im bedzie wywiesic tabliczke "Gra w pilke zabroniona" :D

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 7070

  • 8. Data: 2005-06-10 22:40:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Czyli uwazasz, ze powinien sie poswiecic i sluchac tluczenia we wlasne
    > szyby pilka ?

    a wierzysz w to ze pilka nozna sie odbija od okna ? :-)

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 9. Data: 2005-06-10 22:44:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > Taniej im bedzie wywiesic tabliczke "Gra w pilke zabroniona" :D

    Ale czy skuteczniej?

  • 10. Data: 2005-06-10 22:45:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > Taniej im bedzie wywiesic tabliczke "Gra w pilke zabroniona" :D

    ... i jeszcze mi przyszło do głowy. Jak myślisz, jaka będzie
    statystyczna przeżywalność takiej tablicy w warunkach bojowych? Przeżyje
    pierwszą noc, czy już z wieczora trafi ją przysłowiowy szlak?