  • 1. Data: 2005-06-10 16:29:53
    Temat: najem bez umowy
    Od: "Tomasz" <tom.tom.tom[usun]@wp.pl>

    Witam
    Wynajmuje pewnej firmie powierzchnie od jakiegos czasu. Do tej pory nie
    podpisali ze mna umowy
    na ten najem i caly czas czerpia z tego korzysci. Mam pytanie czy jesli
    wystawie teraz im FV (prowadze wlasna firme) za caly okres
    od kiedy ma miejsce to zdarzenie czy mam szanse otrzymania zaplaty za ta
    usluge ( w sadzie ) jesli nie beda chcieli zaplacic?
    I czy moge miec z tego tytulu jakies problemy? Moze Urzad Skarbowy?
    Dziekuje za odpowiedz
    Anna M

  • 2. Data: 2005-06-10 16:34:55
    Temat: Re: najem bez umowy
    Od: neerG<w...@t...pl>

    Witaj!!

    Uwazam ze bedziesz miala nieprzyjemnosci chocby dlatego, ze musisz wykazac w
    Cit przychody z tytulu najmu, a w zwiazku z tym odprowadzic podatek. Wiec
    skarbowka juz bedzie sie tym interesowac, jezeli chodzi o forme sadowa, to umowa
    zawarta ustnie tez ma moc prawna, a firma nie moze powiedziec ze jej tam nie
    bylo. To tak na logike. Jednak prawnie tego potwierdzic nie potrafie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info